Ook maar even voorstellen

Hallo mensen,

Mijn naam is Wouter, 34jr, vader van 2 kids en al enige tijd aan het overwegen een “duur” horloge aan te schaffen. Sinds begin dit jaar bezig, de teller staat nog maar 3 maar de 4e is net betaald :grin:

Mijn voorliefde gaat uit naar wat de meesten als “betaalbaar” zullen bestempelen, gezien mijn geringe budget zal ik dan ook niet vaak iets nieuws laten zien daar ik binnen korte tijd al heb geleerd niet alles te moeten willen kopen wat leuk én betaalbaar is.

Ik lees al een aantal maanden mee, heb al een flink aantal dingen geleerd en kijk mijn ogen uit hier. Gemoedelijk sfeertje, super!

Hopelijk kan ik ergens eind 2e week mijn eerste “NA”- topic aanmaken met een nog niet eerder hier vertoond model. Tenzij iemand mij voor is natuurlijk…

2 likes

Beste Wouter,

Hartelijk welkom op dit forum. Ben erg benieuwd naar je nieuwe aanwinst!
Veel plezier op dit forum.

Groet,
Arvid

Tipje van de sluier?

Welkom uiteraard!

Micro-brand. Eigenlijk is het geen nieuw model, meer een nieuwe uitvoering. Meer zeg ik niet, anders mondt het uit in een wedstrijd waarin er iemand net even zo pienter is het juiste model te raden. :sunglasses:

Welkom Wouter. En je zegt dat je al een paar maanden meeleest. Dan weet je ook dat we van het product uit :camera: houden.

Mijn beste,

Leuk hoor!! Hoe meer zielen hoe meer … horloge-magie!!
Van harte welkom dan ook!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Let the games begin… :wink:

Welkom !

Het linker horloge, een Prisma, heb ik meer dan 10jr geleden gekocht, ik weet nu eigenlijk niet goed meer waarom ik het toen mooi vond. Maar titanium + saffierglas + quarz = onverwoestbaar.

De rest hoeft denk ik geen verdere uitleg?

3 likes

Welkom!

Welkom op HF!

Leuke horloges en ook benieuwd naar je nieuwe aanwinst. Welkom!

Welkom!!

Welkom Wouter

veel deelname en leesplezier

grt. Gerard

Welkom :grinning:

Welkom !!!

Veel plezier hier Wouter!
Welkom!

Een goed begin :wink:
Welkom. Ben benieuwd welk horloge je straks laat zien!

Welkom Wouter!

Van Harte Welkom kerel! Meng je lekker in de discussies en geniet.