Hallo Allemaal.
Na een aantal jaar als lezer van het forum actief geweest te zijn nu dan toch ook maar een account aangemaakt. Dit omdat ik al enige tijd aan het sparen was om een Omega Speedmaster te kunnen kopen en hier ook ineens een aanbod van een mede forumlid voorbij kwam die waardoor ik mijn droom horloge eindelijk kon kopen in de juiste configuratie.
Dus account aangemaakt en contact opgenomen en horloge kunnen toevoegen aan de verzameling.
Mijn naam is Martin en ik ben 49 jaar jong (over 3 weken 50) en woon samen met mijn vriendin in de randstad.
Ben al vanaf kleins af aan geĂŻnteresseerd in ruimtevaart geweest dus thema maan zit aardig in mijn verzameling horloges.
Eerste maanwatch is de Bulova Lunar Pilot (Black edition) die ik ook via een forum lid heb kunnen overnemen.
Daarna de Moonswatch in berlijn gekocht maar de sinds afgelopen vrijdag de real deal kunnen overnemen.
Een vintage seiko en een oude seiko 5 die van mijn opa zijn geweest.
Een Citizen Eco-drive horloge wat een beetje mijn eerste echte wat “duurdere” horloge was.
Een Invicta diver en een Seiko 5 pepsi die ik van mijn vriendin heb gekregen.
Als laatste een Casio calculator watch (Back to the Future) en een Casio Royal
Heb nog verder ook een oud gouden zakhorloge (erfstuk) waar ik in de toekomst jullie op ga bevragen voor meer informatie en mijn vriendin heeft een oud omega horloge in slechte staat waar ik jullie mening wel over wil horen.
Dit is het geloof ik wel even voor nu m.b.t. het voorstellen.
Groeten Martin