Ook mijn eigen maar eens voorstellen

Goedendag mijn naam is Andre en ben sinds aanschaf van een automaat(03-10-09) helemaal gek van allemechanische horloge’s. Waardoor ik dus maar gelijk ben begonnen met verzamelen,van zowel heren als dames horloge’s. En mijn colliectie is al aardig uitgebreid aan het worden.
1 Breil met losse rotor.

Een 14K dames Eterna in originele houten doosje.

1 Fero partial see thru.

1 dames Mobile.

1 dames Onsa 18K


Hoe de Onsa binnen kwam,deksel zat klem tegen het mechaniek waardoor hij niet werkte.

1 Pontiac

1 Tissot visodate seastar T12

1 dames Wittnauer 10K.G.P. white gold

1 dames seiko

1 Roberto Pantera ebay hebbeding

En dan die ene waar de gekte mee is begonnen,een Ottimo met Miyoto uit de 7 of 8000 serie.

En dan nog een behoorlijk aantal losse uurwerken en delen zoals een Tissot automatic,een dames Belray met ETA 2412,dames Favre-leuba,Helbros puw286,dames Laurent met Croton KBE 1040,Certina New-Art cal.25-661,Certina Certidate cal.25-661,Onsa automatic 25j ETA cal.2484,Andora cal.p72 een aantal wijzerplaten etc.

Ik krijg nog het 1 en ander binnen zoals een CM N.O.S. black dial.Als het meezit nog een Poljot,
1 Marvin met 3 adj.

1 Wega
,en een aantal quartz voor verkoop zoals een Tag Heuer Kirium,Eddie Bauer en een paar Lorus horloges.

Alhoewel ik hem zelf ook wel mooi vind.

de dameshorloges bekoren me niet zo,maar de rest ziet er goed uit vooral de tag en marvin vind ik schitterend.

Helaas moet ik je wel mededelen dat je een horlogeverslaving makkelijk oplopen,maar het afkicken ervan is welhaast onmogenlijk.

Btw welkom bij de club.

Welkom hier! Mooie verzameling heb je!

welkom

Welkom op dit forum! Ik vind de Pontiac wel leuk(tu)

Welkom (tu)

Leuke intro, bedankt voor het delen.

Gr. Roel

Hoi Andre, welkom en leuke van allles wat verzameling heb je (net als ik) :wink:
Veel plezier gewenst op dit prachtige forum!

mvg, Frans

Prachtige oude meuk, welkom!

gr,

Vncnt

Welkom aan boord, Andreetje! Ik vind je Fero wel grappig.

Paul G. Schreef:

Welkom aan boord, Andreetje! Ik vind je Fero wel grappig.>
Haha bedankt dat vond ik dus ook, en badankt tot zover iedereen.

Welkom op dit forum Andreetje, veel moois te zien en te leren hier. Je fero lijkt wel heel veel op mijn Roamer Competence original. Die heeft alleen geen 3 en 9 als cijfer maar spaken als indices.

Kan je er één of meer grotere foto’s van naar mij toesturen?

Grtz RoB

Mijn beste,

Andre, van harte welkom op dit enerverende horlogeforum.
Als ik zo jou collectie aan horlogerie aanschouw, dan mag het horlogeforum zich verheugen dat er wederom een echte horlogepassionist onze gelederen komt versterken.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom (tu)

Martin

Welkom, leuke verzameling heb je!

Helaas ben ik er vandaag ondanks mij twijfels achter gekomen dat de Tissot een in elkaar gestampt ding is. De kroon wist ik die is van Edox de kast een epsa? en het deksel is passend gemaakt op de kast. :frowning:
En Als antwoord op Rob,ja dat kan ik wel alleen is 4 mb per stuk wel erg groot he haha.

Gr. Andre

Oh ja en helaas ging de Poljot op de laatste secondes aan mijn neus voorbij.
Maar ik krijg wel een jaren 60 S/S Edox binnen.

AS (ST) 1951 with 17 jewels, beating with 21.600 A/h and 48h power reserve.

En bij die zelfde man een bieding lopen op een Candino men een ETA 2671 adj 6 pos mechaniek.

Andreetje Schreef:

Helaas ben ik er vandaag ondanks mij twijfels
achter gekomen dat de Tissot een in elkaar
gestampt ding is. De kroon wist ik die is van Edox
de kast een epsa? en het deksel is passend gemaakt
op de kast. :frowning:
En Als antwoord op Rob,ja dat kan ik wel alleen is
4 mb per stuk wel erg groot he haha.

Gr. Andre

Zo liet hij een foto zien van het mechaniek.

Nu weet ik helaas dus ook waarom!



Hier is hij gemerkt met C.J

Hier is goed te zien hoe hij de kast heeft vern****.
Nu ben ik blij dat ik een cal 783-1 heb liggen,mogelijk dat k daar het 1 en ander van kan gebruiken om het cal. wat in de door mijn angekochte(naar mijn idee aanfluiting) origineel ogend te krijgen.