tijdens het surfen ben ik al een tijdje geleden op dit forum gestuit en na nu een maandje te hebben meegekeken en gelezen te hebben, besloten om me aan te melden. Heb veel belangstelling voor horloges, altijd al gehad, sinds ik op mijn zesde mijn eerste horloge kreeg.
Heb nu twee oude Junghansen, waaronder de Solar 1, een Pulsar Chronograaf in midsize en een Eterna van begin jaren negentig, die ik wel apart vindt. Zal binnenkort wat foto’s proberen te posten. Ik zou nog graag een automatisch uurwerk willen en vandaar dat ik een bericht heb gepost over de Omega Seedmaster reduced.
Alle aanbevelingen, tips en commentaar is welkom,
Meld je af, niet doen. ga schaken ofzo. Ik ben helemaal verkocht aan het forum, ben ook pas lid.
Ze maken je gek en al je geld gaat echt op aan de mooiste klokjes. Ga nooit foto’s kijken. Je relatie gaat echt naar de knoppen.
Stef, ik heet je van harte welkom op dit fantastische Horlogeforum. Misschien wel meest informatieve horlogeforum binnen onze contreien.
Je zal je draai hier snel hebben gevonden en met het lezen van de verschillende horlogeposten de materie der horlogemagie verder weten te doorgronden.
En voor wat betreft het advies aangaande de Omega Seedmaster reduced, laat ik dit advies gaarne over aan de deskundigen hier op het forum.
Welkom Stef, laat je je niet gek maken met visioenen van lege bankrekeningen en zo:D
Daar ben je toch zelf bij, nietwaar? Natuurlijk er komen af en toe de meest fraaie uurwerken en horloges voorbij, maar ook zeer betaalbare horloges waar je zeer veel plezier aan beleeft. Bovendien is er helemaal niemand die je verplicht om elke week een nieuw horloge aan te schaffen:) Om de week is ook goed:D
De hoofdzaak is het plezier wat je hier beleeft: voor de één is dat inderdaad de aanschaf van dat ene horloge waar jaren voor gespaard is, voor de ander is alleen het meelezen/reageren al ruim voldoende. Maar pas op voor het Seiko virus en de varianten daarop:#