Ook (weer) een nieuwe aanwinst!

Dinsdag avond gewonnen op eBay, en net binnen via UPS:

een Revue-Thommen Airspeed XLarge

(gekocht bij deze verkoper
http://stores.ebay.co.uk/MacArthurs
waar ik zeker nog wel eens zal neuzen!)

Heb nu tijd noch mogelijkheid een paar foto’s te plaatsen, maar Tony heeft 'm al vaak genoeg laten zien. Ik kan bevestigen dat 'ie er in het echt net zo mooi uitziet als op zijn foto’s. Wat je niet ziet is dat het een behoorlijk “stoere” klok is, die ook behoorlijk wat weegt (tenminste, t.o.v. het Seiko Subje dat ik vandaag omhad). Grappig detail, ik moet m’n oor er echt opleggen om 'm te horen tikken (maar het lab waar ik nu ben is dan ook nogal lawaaierig).

Ik zal proberen zsm een (paar) polskiekje(s) te maken.

Het moet hier niet gekker worden.
De zomer slaat toe.
Foto’s.!

FF wachten! En ondertussen de zoek functie gebruiken (of even op de stek v.d. verkoper kijken)

Nog 2 details die me zijn opgevallen:

  • 10atm waterdicht, maar geen geschroefde kroon
  • bij goed luisteren klinkt er een naast het tikken een fraai behoorlijk zuiver toontje, ik zou zeggen een C of D boven de A=440. Is dat “normaal”, en waar komt het vandaan?

Deze dus of zit ik ernaast.

Volgens mij heb ik de verkeerde geplaatst is het de blue pointer?

Van harte gefelitieerd, ziet er stoer uit, lekker robuust. :smiley:

Veel plezier ermee.

Jag: 1x bijna goed, 1x iets minder heet: dit is 'm
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=8926371977&ssPageName=STRK:MEWA:IT
. Weten jullie meteen wat ik er voor betaald heb (en dat 'ie bijna naar iemand anders was gegaan – andre??) :wink:

Ik vind 'm in werkelijkheid nog mooier, maar ook wel wat robuuster dan 'ie op die foto’s lijkt te zijn. Stoer, ja. Ik denk dat het ontwerp een beetje op de inlaat van een straalmotor is geïnspireerd.

Dat was een andere André :slight_smile: RJ
mooie klok ,en superschnell afgewikkelt ook ! over en weer al FB afgegeven (tu)
Groet, André

Heeeeeeeeeeeeeel mooi.
Mooie band en ik vind de lay out vd wijzerplaat zeer mooi.
Heel veel plezier ermee.

mooie klok, ziet er ook flink uit, veel plezier ermee

Ik vind 'm ook steeds mooier. Hier dan wat foto’s, snel met de DSLR van m’n moeder geschoten, profiterend van de ondergaande Koninginnedagse zon:




het horloge is mooi!!! maar of ik nu zo positief moet zijn over die foto’s van die DSLR???

Niets moet natuurlijk, en ik zei al dat het snelle kiekjes waren, maar ik geloof niet dat er technisch heel veel op aan te merken is. Had ik erbij moeten zeggen dat ze op 1:25 zijn opgeslagen? Ik vond het niet zo de moeite waard om ze in de originele 5Mp resolutie te posten :slight_smile:
(Oh, en die 1e is digitaal gesolariseerd. Vond ik wel grappig.)

de eerste is zeker grappig (tu)

Van harte! Mooi horloge!

Mooi klok… komt mij bekent voor.

Wat de klok o.a. bijzonder (mooi) maakt zijn de lugs, glimmend aan de bovenzijde en mat aan de zijkant, gelijk met de kast. Ook de band is… en het glas is onspiegeld.

N mooi geheel en goed afgewerkt.

He, ja, die ken ik ergens van :slight_smile:

En ja, de band is erg fraai, en zeer solide. Wat op jouw foto mooi te zien is is dat de seconden wijzer wit geverfd is, en niet lichtgevend is.