Wat hebben jullie van Sinterklaas gekregen
3D Oyster voor de SKX
nog wel even op maat maken. Had die knutselpiet dat niet alvast kunnen doen 
Shame on you…een pracht kado krijgen en nog wat te mokken ook nog!
De aloude maar trefzekere roe ff gaan ophalen…
De Iktreedoptegenverwendejongetjespiet.
De sint had voor mij een paar dagen geleden al een pakketje laten bezorgen, een schitterende miltat jubilee 
Helemaal niets… in de schoen van Klokkengek… 
St. Nicolaas en ik hebben nooit op echt goede voet met elkaar gestaan, vandaar dat die schoen leeg blijft. 
Maar de Kerstman daarentegen; dat is MIJN grote vriend! 

Top!!!
Met of zonder bon? En zonder bon met korting?

Geurvreters in mn schoen gehad …
Die heb ik ook gevraagd. Heeft hij hem nu al vergeven? Ben benieuwd vanavond!
Ah das onder de riem
//eu1.dh-cdn.netT//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net😝//eu1.dh-cdn.net

Het is een prachtig boek!

Deze wilde ik al heel lang, vind hem heel mooi, maar mag gelijk weer terug als hij niet bevalt. Iemand ervaringen ermee?
Het bevalt helemaal niet. Graag gelijk terug