Ooo kom er eens kijken... wat ik in mijn.....

Wat hebben jullie van Sinterklaas gekregen
3D Oyster voor de SKX :grin:nog wel even op maat maken. Had die knutselpiet dat niet alvast kunnen doen :thinking:

21 likes

Shame on you…een pracht kado krijgen en nog wat te mokken ook nog!
De aloude maar trefzekere roe ff gaan ophalen…

De Iktreedoptegenverwendejongetjespiet.

7 likes

De sint had voor mij een paar dagen geleden al een pakketje laten bezorgen, een schitterende miltat jubilee :ok_hand:t4:

6 likes

Helemaal niets… in de schoen van Klokkengek… :disappointed_relieved:

St. Nicolaas en ik hebben nooit op echt goede voet met elkaar gestaan, vandaar dat die schoen leeg blijft. :thinking:

Maar de Kerstman daarentegen; dat is MIJN grote vriend! :wink::+1:

14 likes

Ik kan de oude baas weer zeer vriendelijk bedanken dit jaar!

11 likes

15 likes

Top!!!

1 like

Met of zonder bon? En zonder bon met korting?
:rofl::rofl:

3 likes

Geurvreters in mn schoen gehad …:sunglasses:

2 likes

NA van de jongste spruit:

7 likes

12 likes

Die heb ik ook gevraagd. Heeft hij hem nu al vergeven? Ben benieuwd vanavond!

1 like

Ah das onder de riem

//eu1.dh-cdn.netT//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netN//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net😝//eu1.dh-cdn.net

:joy::rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Het is een prachtig boek!

afbeelding

Deze wilde ik al heel lang, vind hem heel mooi, maar mag gelijk weer terug als hij niet bevalt. Iemand ervaringen ermee?

3 likes

Gekocht voor mijn zoon:

Gelukkig kon hij er ook om lachen :slight_smile:

26 likes

Het bevalt helemaal niet. Graag gelijk terug

deze kreeg de kleine

4 likes