Mooi, nu nog een voor je derde been ![]()
een setje = 2 maar t zijn er geen 2 meer, het zal binnen zeer zeer afzienbare tijd een trio zijn.
We waren er allebei zo blij mee, dat we de verkoper - CARRERABAYERN-LUXUSUHREN - CARRERABAYERN-LUXUSUHREN - mailden. Het mailverkeer heen en weer was echt super aangenaam en toen kwamen we ergens gaandeweg op onze yema shortlist die we hadden en wel ja zegt de verkoper “ik kan je wel een mooie deal aanbieden op de navygraf van je shortlist”
Ok wat is die mooie deal dan: een vlamnieuwe navygraf aan onklopbare prijs en zegt ie die 2 yema buckles die kan ik voor je bestellen en doe ik er zo voor je bij. De deal was snel beklonken ![]()
Eventjes wachten nog tot de buckles in Duitsland arriveren en dan gaan ze samen met deze beauty de post op en dan is het voor echt gedaan tot aan mijn verjaardag.
wat een treat zeg deze week, 2 coole yema horloges
Nooit meer wegdoen.
sowieso niet, deze zwart-wit-rode meangraf is het allereerste horloge dat we nieuw aankochten. eerste eigenaar, dat is nog nooit gebeurd voorheen en de navygraf want we zijn met 2 horloge gepassioneerden hier van t zelfde, ook voor die eerste en voor altijd eigenaar van de navygraf gmt.
De grijs-zwart-gele meangraf gaat trouwens ook nooit meer weg, die heeft deze hele Yema microbe in gang gezet en ook van die zijn we nog steeds helemaal weg ![]()
Mooie Yema , de andere trouwens ook.
Schitterend duo.
Ik wens je er een sportieve tijd mee!!!