Een paar weken geleden schreven we een NA topic over de Yema Meangraf sous-marine
wat was ik blij met dat horloge en nog steeds, zo blij dat die 2de me toch echt wel hele dagen en nachten bezig hield. Net zoals bij de eerste. Ik kan dat niet uitleggen, de passie voor horloges is wat me de afgelopen 20 jaar op de been hield en zelfs al is er een einde gekomen aan de vintage horlogereis, de liefde voor het horloge is er nog steeds en maken mijn dagen gelukkig. Toen ik pas gestopt was met de horlogehobby voelde dat echt als een zwart gat, was ik onrustig, kon ik niet echt mijn draai vinden. Ondertussen heb ik mijn draai gevonden met het onderhouden van de verzamelde dingetjes, geef ik wat meer aandacht aan het huishouden en kan ik smoorverliefd worden op een mooie coole Yema.
en zodoende, die 2de Yema hield me al een kleine 3 weken bezig … om halfnegen al deze ochtend ging de bel, de postbode
Wat zou daar nu in zitten zeg, zullen we even verder uitpakken?
spanning er even inhouden en eerst dat rare kleine bubbelfoliepakje uitpakken, zit iets van tagheuer in, weet ik veel waar het voor dient of het moet zijn dat het gebruikt is om het beetje speling in de zwarte omdoos en de watchroll te minimaliseren
we gaan verder naar het eigenlijke object
Onze 2de Yema is er en wat is die mooi zeg. Net zo mooi als de eerste, net zo comfy om de pols, net zo striking, net zo gelukzaligmakend.
Kijk hoe dat er uit ziet rond de pols, is dat nu niet mooi?
Welk is nu eigenlijk de mooiste, wij kunnen in elk geval geen keuze maken, allebei striking vet cool. 2 horloges, 2 mensen en dus 2 polsen, allebei gaan ze veel draagtijd krijgen.
2 mensen dus 2 polsen, maar
@Pietervh
en @Oldsmobile
eigenlijk hebben 2 mensen wel 4 polsen tesamen, dus … (vul zelf maar aan
)
!Yema we love Yema!