Mooie aanwinst. Veel plezier!
Veel plezier ermee, heel erg mooi horloge en die band staat hem inderdaad erg goed.
Mooi aanwinst en verhaal. Ik ben wel van mening dat de eerste band echt de mooiste was. Die mesh staat hem heel goed. Heb je dan echt last van nikkel?
ja ik had hem amper een halfuur om en het krabben op de onderkant pols waar de huid dunner is dan op de bovenkant begon al, dus die kan ik er echt niet op laten zitten. de gesp van de band die er nu op zit heb ik ook moeten vervangen door een gecoate gesp, gewone rvs gesp kan ik vaak ook niet tegen. Nu ja ik heb nog 2 lederen bandjes met geel stiksel en 2 rubberen met geel stiksel onderweg, dus nog vanalles om uit te proberen als ze arriveren.
de enige stalen banden die ik verdraag zijn de rado-nsa banden uit de periode 60-70 waarin er een nikkelcrisis was, daar zit amper nikkel in en die kan ik dragen. hedendaagse stalen banden veelal niet
Gefeliciteerd !
Veel draagpezier.
Jamer van zo weinig foto’s. ![]()
Jullie enthousiasme is jaloersmakend.
Ik voorzie de grootste collectie obscure Yema producten/reclame materiaal binnen een tijdsbestek van 2 jaar.
Fijne verjaardag.
Gefeliciteerd met je NA! Ik denk dat deze ook heel mooi zal staan op een zwarte rally band… misschien met gele stiksels ![]()
rally band met geel in de gaatjes is onderweg ![]()
zou het? Als ik onbeperkte budgetten had, was ik al begonnen, maar helaas die hebben we niet. Nu ja wss zullen we - lees: zal ik - het toch nog een poging geven om er iets meer dan eentje van te hebben
![]()
Kijk es aan brilliant minds think alike!!
dit is wat er nog voor onderweg is in leer met gele accenten

en dit in rubber

al vind ik die grijs-zwarte lizard die er nu op zit toch ook mooi omdat de plaat ook grijs met zwart is
Gefeliciteerd met de aanwinst
Leuk om te lezen
Gefeliciteerd met deze mooie NA, veel plezier ermee! ![]()
Wat een mooi verslag heb je geschreven. Ik heb meegenoten van het uitpakken van je horloge
. Superleuk gedaan!
Heel veel plezier met deze nieuwe aanwinst.
En eerlijk gezegd vind ik dat mesh bandje best mooi staan.
Mooie aanwinst.
Ik verwacht nu dat er aan een volledige Yema collectie gewerkt gaat worden ![]()
Mooi horloge, gefeliciteerd!
Als je in september jarig bent dan mag je deze maand vieren dat je er alweer een half jaar op hebt zitten. En daar mogen ook cadeautjes bij😂.
Voor mij geld de 28e hetzelfde, dus ik hou me ook aanbevolen
Ah ok wist niet dat zoiets zo snel aan reactie gaf. Bedankt voor het uitleggen.
Van harte met je nieuwe aanwinst. Geniet er van ![]()
Gefeliciteerd! Prachtig horloge.
Ik ben wel fan van de ontwerpen van Yema. Ik heb alleen de trekker nooit overgehaald om een tweedehands te kopen na het en der wat “horror” QC verhalen te hebben gelezen. Vaak op het punt gestaan wel. De Rallygraf die ik destijds nieuw gekocht heb is een prima horloge.
Heel erg mooi!