Al heel wat maandjes geen NA’s meer op rommelmarktuurwerken en ja ook 2 omweggetjes langs de internetrommelmarkt na.
Op internet kijken, eigenlijk ook niet meer en toen … ja toen keek ik voor t eerst in lange tijd nog eens in het blauwe gedeelte. dat was afgelopen woensdagavond. 2 volle nachten niet geslapen. Onrust. IJsberen. Om de haverklap kijken naar het ding in het blauw.
Vrijdagochtend om halfzeven, na eerst sinds halfdrie te hebben lopen ijsberen, afwassen, roken afgewisseld met kijken en nadenken over wat is een goede verantwoording om dit toch te kopen ondanks het fait divers dat ik niets meer zou kopen behalve rommelmarkt zooi.
De verantwoording: ik ben bijna - lees: in september
- jarig - dus huppakee mailen en kopen.
Vergeet ik ook nog het instanthokje aan te vinken bij de betaling, 3 dagen extra wachten ![]()
En dan vandaag was het zover
Wat was ie goed ingepakt zeg
Bijna daar
de Yema Meangraf sous-marine Y60 die ik overnam van @Ipa1968
vet mooi horloge
de band is, zoals ik al verwachtte, met iets te veel nikkel in, dus die is vervangen. Er zijn nog bandjes onderweg voor deze, maar die zijn nog niet gearriveerd, dus voorlopig zette ik er dit op - en ik denk dat dat ook zo gaat blijven want tegen alle verwachtingen in is deze band er vet mooi op. alleen hoop ik nog een authentieke yema buckle te vinden. Niet apart te krijgen bij yema zelf, heb al gekeken ![]()
het gevoel bij dit horloge heb ik in 15 jaar slechts bij 3 andere gehad en laat zich het best omschrijven als gelukzaligheid - deze gaat nooit meer weg - dit is ie en hij is het ook hoor. De 4 polshorloges op 15 jaar tijd die me dit gevoel gaven op een rijtje in volgorde van vinden
1 De Tensen valjoux 22 chrono uit lang vervlogen tijden - sinds 2013 in bezit
2 De starliner splitdial horloges - zo hebben we er wel 10
- de eerste aangekocht in 2021 dacht ik, kan een jaartje vroeger of later zijn
3 de caravelle diver - in 2025 gekregen van @techca voor me verjaardag
En dan nu op plek 4, vandaag binnengekomen, de Yema Meangraf sous-marine
Hij is het van het en zelfs dusdanig hard dat ik helemaal om ben voor youngtimers. Dit was onze aller aller allereerste youngtimer en ik denk ook niet de laatste
Niks te vintage meer, enkel nog youngtimer
Uitpakken, om de pols zwieren en een paar jaar geen omkijken naar, beter dan de vintage dingetjes die altijd maar dan ook altijd al van meet af aan aandacht vragen ![]()
Soit ik kreeg de opmerking van duolid 2 dat ik hem terug moest inpakken en wegleggen tot in september, mooi niet, hij zorgt maar voor een ander kadoo tegen dan, ik ben graag meerdere keren per jaar jarig
![]()
Echt een vet horloge, heel erg blij mee en dankzij deze helemaal om voor de wat nieuwere dingen!
de toekomst zal het uitwijzen of het nu !Yema we love Yema! wordt, vooralsnog houden we het op
!Watches we love watches!