Inderdaad waar zijn mijn manieren….
Paar jaar lid maar nog niet voorgesteld aan de mede liefhebbers.
Mijn naam is Joris, 36 jaar jong en sinds jongs af aan liefhebber van horloges. Nah liefhebber, meer geobsedeerd dat je met een horloge de tv kon bedienen, tot grote spijt van mijn ouders.
Inmiddels heb ik een aantal vintage horloges maar ook wat nieuwe. Kleine impressie onderstaand.
Maar waarom stel ik me nu pas voor? Nou ik ben afgelopen juni trotste vader geworden van een heel leuk meisje. Ik heb al een tijdje in mijn hoofd om een GS Shunbun aan te schaffen ter eren van mijn dochter, maar zolang ik me niet voorstel moet ik op de strafbank van HF.
Nou ik hoop snel een “gezocht” item te mogen plaatsen en prettig kennis te maken!
Mijn vermoeden zegt me dat er meer liefhebbers een grote gebeurtenis in het leven als kans hebben aangegrepen om roekeloos horloges te kopen. Het lijkt me erg leuk jullie verhalen te zien/lezen en aankopen te zien!!
@Kleine_gup_in_grote_oceaan , dat is lekker vertoeven, geniet ervan! Niet helemaal eerlijk om zonder naam af te sluiten hè . PS die zwembroek is wel overwogen?
@Timo9 , een eervolle actie op een kapitalistische niet eervolle manier, moet wat verzinnen
Ja, ook dat is weloverwogen. Ik had voor 8 dagen 6 zwembroeken bij me. M’n eendjes zwembroek heb ik bewust aangedaan, omdat dit een kadootje van m’n schoondochter is en ik nog even foto’s wilde maken met deze broek erop en m’n schoondochter dan ook weer blij is.