Op advies van Horlogeforum, even voorstellen

Goedendag allemaal,

Inderdaad waar zijn mijn manieren….
Paar jaar lid maar nog niet voorgesteld aan de mede liefhebbers.

Mijn naam is Joris, 36 jaar jong en sinds jongs af aan liefhebber van horloges. Nah liefhebber, meer geobsedeerd dat je met een horloge de tv kon bedienen, tot grote spijt van mijn ouders.

Inmiddels heb ik een aantal vintage horloges maar ook wat nieuwe. Kleine impressie onderstaand.

Maar waarom stel ik me nu pas voor? Nou ik ben afgelopen juni trotste vader geworden van een heel leuk meisje. Ik heb al een tijdje in mijn hoofd om een GS Shunbun aan te schaffen ter eren van mijn dochter, maar zolang ik me niet voorstel moet ik op de strafbank van HF.

Nou ik hoop snel een “gezocht” item te mogen plaatsen en prettig kennis te maken!

Groeten,
Joris

95 likes

Welkom Joris!

Mooie horloges heb je. Gefeliciteerd met de kleine en mooi moment om een horloge te kopen natuurlijk :joy:

Groeten,

Joris

3 likes

Welkom! En die Shunbun is inderdaad een prachtig horloge! (Deze is helaas niet te koop :wink:)

14 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

@Justcasual , een mede Joris, wat leuk! Heb jij toevallig ook een “ter eren aan” horloge?

@HouwelD , prachtig! Dat moet ‘m wel worden, eerst voor mij en als ze 18 is voor haar.

2 likes

Welkom hier Joris :wave:t2:

Succes met de zoektocht naar je memorabele Grand Seiko.

1 like

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter en welkom bij de club :+1:

1 like

Lijkt wel marmer

2 likes

Het zei je vergeven. Mooie ‘klokkies’ trouwens. :rofl:

Even kijken hoeveel reacties er komen op klokkies😉

1 like

Mijn vermoeden zegt me dat er meer liefhebbers een grote gebeurtenis in het leven als kans hebben aangegrepen om roekeloos horloges te kopen. Het lijkt me erg leuk jullie verhalen te zien/lezen en aankopen te zien!!

Goedemorgen vanuit het zonnige Curaçao!

Na zoveel jaar pas voorstellen??

Ik zou dit eigenlijk moeten hebben weggejorist! :crazy_face:

Grapje Joris, en alsnog welkom op dit forum. Eigenlijk had je mij 2 jaar geleden welkom moeten heten :joy:.

Heel veel plezier hier, maar dat lukt vast aardig, aangezien je nu alsnog hebt besloten om jezelf voor te stellen.

Ik neem alleen weloverwogen beslissingen. :wink:

Nu ga ik nog maar even een paar uurtjes van de zon genieten, want over 12 uur vertrekken we weer naar ons koude kikkerlandje!

2 likes

Welkom!

Gefeliciteerd!
En dat is inderdaad een perfecte smoes om een horloge te kopen :smiley::+1:

2 likes

Alsnog welkom op het forum Joris :hugs::pray:
En gefeliciteerd met je dochtertje.

1 like

Gefeliciteerd! Totaal overheen gelezen!

Geniet er maar van, want voordat je het weet, zit ze op de middelbare school en worden je oren eraf gezeken over jongens en liefdesverdriet :joy::joy:.

2 likes

@Kleine_gup_in_grote_oceaan , dat is lekker vertoeven, geniet ervan! Niet helemaal eerlijk om zonder naam af te sluiten hè :stuck_out_tongue_winking_eye:. PS die zwembroek is wel overwogen? :smirk:

@Timo9 , een eervolle actie op een kapitalistische niet eervolle manier, moet wat verzinnen :sweat_smile:

@Mausje75 , bedankt!

Wat een vriendelijke woorden allemaal, en ik maar denken dat er allemaal principiële azijn urinerende horloge geleerden op dit forum zaten…

Erg bedankt allemaal :pray:

2 likes

Welkom Joris, leuke verzameling!

1 like

Daar had je 5 jaar geleden al achter kunnen komen. :rofl::rofl:

2 likes

Joris, welkom op HF!

1 like

Ja, ook dat is weloverwogen. Ik had voor 8 dagen 6 zwembroeken bij me. M’n eendjes zwembroek heb ik bewust aangedaan, omdat dit een kadootje van m’n schoondochter is en ik nog even foto’s wilde maken met deze broek erop en m’n schoondochter dan ook weer blij is. :wink:

2 likes

@Kleine_gup_in_grote_oceaan , prima argument! Geniet van je laatste dag.

Misschien ben ik wat ongeduldig maar waar blijven die plaatjes van de roekeloze “ter eren aan” horloges?

1 like