Op advies van Horlogeforum, even voorstellen

Welkom.

1 like

welkom Joris!

1 like

Van harte welkom! Gave speedtimer :+1:

1 like

@SRADracer , prachtig!

@solo , haha ja, ik blijf nog wel effies hangen

@Anthony , Zorro is er niets bij…

2 likes

Een strafbankje mag toch ook best een beetje aangenaam zijn? :wink:

1 like

Bedankt voor het delen en mooie horloges!
Dat is een mooie nagedachtenis en wat mij betreft ook 1 van de mooiste redenen om “te eren”.

Ook gefeliciteerd met het behalen van je doel en ja daar hoort een beloning bij.

Mijn verhalen zijn totdat ik de Shunbun heb wat minder betekenisvol. De vintage Rolex en Le Coultre zijn aankopen omdat er veel geschiedenis in zit, de Le Coultre is wel uit het bouwjaar van mijn vader. De Maen heb ik van kickstarter in het kader van het steunen van beginnende merken.

De BB58 heb ik gekocht na een mooi resultaat in mijn carrière en mijn BB54 tijdens de laatste vakantie samen met mijn vrouw.

Ik ben benieuwd naar meer verhalen!

:wave:

1 like

Welkom hier.

1 like

Veel plezier op HF :partying_face:

1 like

Welkom hier eindelijk

1 like

Welkom hier :+1:t2:

1 like

Welkom Joris ! :+1:

1 like

Welkom!!!

1 like

Welkom Joris, leuke collectie heb je al! Wat een leuke diverse collectie heb je al.

1 like

Welkom

1 like

Fijne zondag iedereen en wederom voor al de fijne reacties!!

Wie heeft er nog een leuk verhaal over zijn of haar horloge? Zo’n horloge wat je voor een bijzondere gelegenheid hebt gekocht en nooit meer zal wegdoen.

Of als je voor een gelegenheid die nog moet komen een specifiek horloge op het oog hebt, ben ik er erg benieuwd naar!

Lijkt me niet dat ik de enige ben met idee om een GS Shunbun aan te schaffen te eren van onze dochter….

Gefeliciteerd Joris, met je dochter en je horloges.
En je partner, want zonder kan het soms lastig worden met deze hobby :+1:.

1 like

welkom-home

1 like

Van mij mag je onmiddellijk de strafbank verlaten en gewoon je plek innemen.
Hartelijk welkom. Leuke, diverse verzameling. Enne … wees blij met de moeder van jullie dochter en het lieve kindje!

1 like

Deze horloges hebben zelf al een verhaal :pray:

Ook leuk, ik ben zelf ook heel erg van de micro’s maar moet van mezelf ook gangbare merken kopen :rofl:

Mooi om een mooi moment mee te markeren of The herinneren dus.

Wie weet is er al een apart topic voor (zoekfunctie) en zo niet misschien leuk om te maken? :smile:

1 like