Ik ga niet zover dat ik ze op schoot neem maar ik heb sinds kort twee automatische horloges die ik allebei elke avond voor het slapen gaan even opwind, ook als ik één van de twee gedragen heb. God verhoede dat ze stil komen te staan. Het zou met een watchwinder kunnen maar het ritueel heeft ook wel wat. Vind ik, tenminste.
Iedereen z’n ding, als ik ‘savonds op de bank zittend “te vaak” volgens mijn vrouw naar mijn horloge kijk … komt er altijd “is er iets, gaat ie weer weg”
Hartstikke mooi toch kijk er ook graag naar hard voor gewerkt toch .
Komt bekend voor. Ik probeer 's avonds ook mijn vrouw op te winden, en als ze daar niet OK mee is, dan neem ik mijn horloges erbij.
Just kidding. Soms haal ik ook eens alles uit de externe kluis om ervan te genieten. Eens alles naast elkaar hebben om ze zij aan zij te op het gemak te vergelijken.
Na 3 weken vakantie en redelijk veel kilometers te hebben gemaakt stelde ik gisteren aan mijn vrouw voor of zij eens wilde rijden. Ik begon mij al snel te vervelen als bijrijder en pakte het poetsdoekje van de zonnenbril om hiermee het glaasje van mijn horloge schoon te maken. Dit werd door haar opgemerkt en kreeg direct een reactie naar mijn hoofd geslingerd. Het lijkt mij beter dat ik het hier bij laat.
Ik doe het gewoon tijdens het rijden. Vindt de vrouw ook niet goed…
Of net helemaal niet.
Je klinkt als Luc uit “Nonkels”.
Ik ben ook middle-aged.
Ik ben toch wel benieuwd welke zoekterm je gebruikt hebt in de AI zoekmachine
Vooral die hand vol met pagga ook
Ik zou het helaas niet meer weten.
Iets zegt me dat je geen vrouw hebt.
Of horloges, maar dan zat je niet hier