Op de bank met ⌚️ & ☕️

Goedenavond horlogevrienden,

Je kent het vast wel. De hele dag druk geweest. Werken, sporten, kinderen, hond etc. In de avond is de rust wedergekeerd en kan je op de bank neerploffen. Ik pak elke avond mijn horloges erbij. Ik maak ze schoon, wind ze op, doe ze omstebeurt om en kijk ernaar. Mijn vrouw moest er even aan wennen, maar heeft het inmiddels geaccepteerd dat de box in de avond er even bijgepakt wordt🤣. Ik ben vast niet de enige! Wie herkent dit bij zichzelf?

Fijne avond!

Jos

47 likes

Weet je wat het is Jos, we zoeken allemaal een beetje onze eigen weg om door het leven heen te sloffen. En als jij dit een plezierige avond vind, dan gun ik jou dit van harte. Zou je eens een foto kunnen delen van die Omega?

15 likes

17 likes

Dat dan weer niet nee.

Ben zuinig op zo’n vrouw

4 likes

ik moest er ook aan wennen dat mijn vrouw iedere avond met mijn horloges op de bank zat, maar ach, als zij dat leuk vind :relieved:

8 likes

Ernstig geval :joy:

Ze houdt echt van je :heart_eyes:

Te vaak kijken naar het horloge wat ik die dag om heb wel ja maar het overige niet. Maar iedereen beleeft de hobby om eigen manier.

2 likes

Haha als ik het zo lees dan ben ik echt wel een beetje geobsedeerd :rofl::face_with_monocle:

5 likes

Ik leg elke avond voor ik naar bed ga m’n horloges in een kring om me heen en lees een verhaaltje voor.

51 likes

:rofl:

Dat is nou het leukste van dit forum, het kan gewoon altijd gekker… :joy:

6 likes

Ik mag savonds ook graag even de box pakken.

:grinning:

5 likes

Mijn beste,

Niks mis mee!!
Gewoon mee doorgaan.:four_leaf_clover:

Zien, bewogen worden, in beweging komen!!
Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

6 likes

Als het voor jou werkt, prima toch.
Er zijn mensen die een hele avond tussen treintjes op zolder zitten, mag ook gewoon.

Ik betrap mezelf er vaak op dat ik gewoon een beetje naar m’n horloge zit te kijken en dan weet ik niet eens hoe laat het is :sweat_smile:

En vooral dit :point_down:t3:

8 likes

Hulde aan je vrouw en mooi dat je het doet ! Ik hoef niet te proberen wat jij doet want dan verklaart ze me voor gek :smiley: Als ik naar bed ga leg ik mn horloge netjes in de doos en maak er af en toe een foto van en zet ze als het nodig is weer op tijd, meer niet maar het stelt me af en toe gerust :upside_down_face:

1 like

Ohja doe ik ook wel eens, niet elke avond maar zeker zo nu en dan.

1 like

Iedere keer als ik met mijn vrouw op de bank zit probeer ik haar ook schoon te maken en op te winden. Weinig voldoening in het algemeen…

9 likes

Apart wel….ik probeer het te visualiseren……

17 likes

Zo herkenbaar dit :joy: goed om te lezen dat ik niet de enige gek ben :+1:

2 likes

Douchehorloge incoming in 3, 2, 1.