Op de radar: Vacheron Constantin

Schitterend mooi dat blauw maar ook best een brok staal. Op rubber vind ik 'm super!

Foto credit: https://www.instagram.com/onefree5ole/

6 likes

Kan geen kwaad toch? Het is geen dresser.

Ik vind 'm prachtig. In het blauw helaas niet fatsoenlijk te krijgen.

1 like

Beide mogelijk :grin: we houden contact!

1 like

Oh kan zeker geen kwaad. Voor mij persoonlijk zou het echter te veel van het goede zijn.

3 likes

Zo met blauwe plaat is het wel een beauty zeg!

1 like

Nog nooit gezien dit model… Vind de constructie vd band wel heel gaaf gedaan ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Kans is groot dat de auto minder duur is dan het horloge. Mooi hoor.

Ze hadden eerst 222 (ontworpen door Jorg Hysek) als tegenhanger van de RO en de Nautilus, later over naar Phidias en daarna Overseas. De schakels zitten inderdaad best ingewikkeld in elkaar, de band maakt het horloge in dit geval. De band van Overseas vind ik ook goed gelukt met het Malta kruis.

3 likes

Ja zeker, had al zo’n vermoeden dat het uit die hoek kwam! Thanks voor de info en plezier met de VC :ok_hand:

2 likes

Deze band is ongelofelijk mooi. Een van de mooiste, zoniet de mooiste.
Werkelijk prachtig hoe het VC logo erin verwerkt is. Uniek staaltje design, geldt ook voor de bezel. Daar komt het logo ook in terug.
Zodra het mogelijk is wordt deze VC aangekocht.

2 likes

Helemaal mee eens! Alleen jammer dat het nooit de status van RO en Nautilus heeft gehaald.

2 likes

Misschien is dat juist wel een voordeel. Zo worden ze nog een keer relatief bereikbaar, ondergewaardeerd model wat mij betreft vergeleken met de Nautilus en de RO. Ik vind ze heel erg mooi.

1 like