Op de valreep van 2023: nieuwe mijlpaal in mijn Citizen reis

Ik heb een nieuwe aanwinst! Eenje die de volgende stap markeert in mijn Citizen reis :smiley:

In een eerder topic schreef ik over mijn Citizen Signatures met de Citizen Signature Octavia BL1270-58E als hekkensluiter. De Octavia heeft in 2023 het meeste om de pols gezeten en is een vast onderdeel in mijn collectie geworden :slight_smile:

Nieuwe aanwinst en afsluiting Signature reis! - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

Nu werd het tijd voor de volgende stap. Ik heb de laatste tijd nogal wat goedkopere horloges verkocht om budget te maken voor het horloge dat al een aantal jaar op plek 1 op mijn wensenlijst staat. Op het forum zwerven er een aantal rond en bij elke foto die voorbij kwam werd ik weer enthousiast. In december heb ik de knoop doorgehakt en bij Magi van SoloJapan de bestelling geplaatst.

Ik ben enorm blij ben met mijn Citizen Chronomaster AQ4020-54Y :smiley: :+1:

De 37,5mm draagt voor mij perfect :heart_eyes:

Bedankt voor het lezen :+1:

130 likes

Erg mooie aanwinst! :drooling_face: Gefeliciteerd!

1 like

Zeer zeer mooi horloge :wink: geniet ervan!

1 like

Mooi man.
Veel plezier ervan.

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Ik kan me voorstellen dat je blij bent: het is een prachtig horloge. Geniet ervan.

1 like

Wat een prachtige Citizen! De maat is echt mooi passend. Aan boven en onderzijde nog een stukje band te zien van bovenaf. Veel plezier ermee!

1 like

en gelijk heb je,
ikzelf heb van die van mij nog geen moment spijt, heb hem zelfs nu op de pols
het is gewoon de max :+1:
hier ga je echt veel plezier aan beleven,
dus draag hem in goede gezondheid en veel plezier ermee :ok_hand:

2 likes

Heel mooi! Een witte wijzerplaat doet het altijd goed😎

1 like

Prachtig :heart_eyes: Geniet ervan!

1 like

VET :fire: :fire:
Veel draag plezier :wink:

1 like

Bam! Van harte! Draag nu ook mijn chronomaster, heerlijk!

1 like

Thanks allen! :hugs:

7 likes

Nice👌, geniet ervan!

1 like

Tof ding. Als ik niet zo idioot in deze liefhebberij zat, was dit een prima daily en only.

1 like

Dat komt zeker goed!

Haha, eens. Wat heb ik eigenlijk nog meer nodig? Voorlopig ga ik hier volop van genieten maar er is altijd wat te wensen over :sweat_smile:

1 like

Prachtig!! Blijft een uniek horloge…veel plezier ervan

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Citizen.

1 like

image

1 like

Gefeliciteerd, prachtig horloge👌

1 like