Hoi ff een vraagje, ik heb 2 horloges die weg mogen, maar mn trustlevel hier is nog niet hoog genoeg, maar ik word gek van al die maffe reacties op marktplaats, weet iemand waar ik terecht kan bij serieuze mensen.
Op watchfreaks Facebook zitten alle serieuze mensen. Rolexforum ook.
Mn rolex mag niet weg haha, maar zal die andere is opzoeken, want je wil niet weten hoeveel onzin berichten ik op marktplaats kreeg pfff.
Haha ik denk niet dat ze dan blij met me zijn, want ik heb de juiste trustlevel nog niet helaas.
Wellicht dat je ze op Chrono24 aan kunt bieden. Volgens mij vragen ze wel een commissie.
Ja en een kopie van je ID bewijs, etc. Etc en kleine lettertjes.
Ja klopt die vragen 6.5% commissie
Haha ik kijk wel uit zo krijg ik mn trustlevel nooit omhoog
Wat een vervelend gedrag heren. Wetende dat dit het nieuwe lid alleen maar schade doet, toch proberen om hem te ontlokken zijn horloges te plaatsen.
Topic open, de vervelende heren wat tijd gegeven om te reflecteren.
@Gmtstaalgoud, verstandige keuze en excuses voor het gedrag van deze leden.
Je kan ook de baai nog proberen, vragen iets minder provisie dan chrono dacht ik.
Oh bedankt zal is kijken
Op Marktplaats krijg je inderdaad veel onzinbiedingen en mafkezen. Maar daar hoef je niet op te reageren. Er zijn ook nog steeds serieuze kopers op Marktplaats, is soms een kwestie van geduld.
Ik heb er de laatste 2 jaar toch redelijk veel horloges voor een nette prijs verkocht, aan nette kopers. Meer dan op HF.
Klopt, je moet geduld hebben en de belachelijke reacties gewoon naast je neer leggen.
Op de onzinbiedingen en vreemde reacties kun je inderdaad beter niet reageren. Na een paar berichten over en weer, kunnen ze je namelijk nog een slechte feedback geven ook. Die figuren zijn vaak snel op hun pi3m3ltj3 getrapt.
Id idd om van te rotten die onzin biedingen. Ik laat mezelf eens goed gaan in mijn reacties, daarna blokkeer ik die persoon
Ze willen alles gratis en gaan ervan uit dat je het geld dringend nodig hebt.
Chrono24 is ook altijd een optie, maar moet je wel rekening houden met de kosten.
Ja dat is ook wel weer waar maar de helft wil ook gelijk je adres hebben haha echt jammer want ik merk 10 jaar terug was het veel serieuzer
Maar ik trap graag op hun p******tje
Werkt heel therapeutisch