Op maandag aan de drank: Seiko Cocktail Starlight

Vandaag kwam hij binnen uit Japan, de SARY085 / SRPC01J1. Even wat snelle shots. Mijn busje perslucht is leeg en het hardlex van de Starlight Cocktail is een flinke stofmagneet, dus daar moet je maar even doorheen kijken.

Na een paar glaasjes van dat blauwe spul zie je het sowieso niet meer denk ik :upside_down:

Dat lakleren (plastic als je het mij vraagt) bandje dat went nooit. Al drink je vijf liter van die blauwe derrie. :confounded:

55 likes

Knappe foto’s!

had ik je helemaal geleerd mbt stofjes ed… :grimacing:

verwacht nog wel wat meer shots :wink: maar super toffe seiko man!!

die wijzerplaat is jummy!

1 like

Neh

6 likes

En wat vond je er zelf van?

Vind met name de eerste foto geslaagd!

:wink:

6 likes

Een schoon horloge lukte niet zonder blaasbusje, zelfs de microvezeldoekjes boden geen soelaas.

Uitgebreid nabewerken had geen zin in en dat wordt volgens mij ook erg lastig qua vlekverwijdering. Die bolling van het glas en de wijzerplaat is op elke plek weer anders… dus dat zie je meteen

1 like

Hahaha hij zei bips!

OT: Mooie foto’s, ik vind dat motief op de wijzerplaat erg gaaf. Er zit geen stalen band bij deze modellen ofwel? Of is dat vloeken in de kerk?

Groetjes,
Simon Scarescrow

3 likes

nee

ja

bovendien:

niet echt dressy ofwa oale…

3 likes

Nee, ik zie het al. Daar moet een jubilee op.

3 likes

4 likes

Is dit de Seiko waar je tot januari op moet wachten? :thinking:

Ja ik wist ook niet dat het tijdverschil met Japan zo groot was :wink:

8 likes

Ide wacht niet tot januari, januari moet op hem wachten.

8 likes

Ik denk dat Ide en ik tot mid januari op de witte versie moeten wachten. De blauwe worden kennelijk al geleverd.

1 like

Precies. De Chuck Norris van de lage landen dames en heren…

2 likes

:lying_face:

Ik vin mooi!

De mijne is nu onderweg van Japan naar Spanje (Magi / SoloJapan), waarna die hem weer doorzet naar ons Lage Landje.
Nog ff geduld dus hier.

Bedankt voor het delen Ide!

4 likes

Dit is de limited Japan versie (1.300 st), in januari verschijnt de (ook limited) versie voor de rest van de wereld (3.500 st.)
:nerd_face:

3 likes

Klopt, staat ook op het kaartje.

1 like