Als het PF is, is het een hele slechte nepper. Deze PP is ook nep. Overduidelijk. Model heeft niet eens bestaan. Google.
Ik ga niet stap voor stap uitleggen waarom deze nep is. Sorry, maar dit is echt een verspilling van mijn tijd.
Als het een serieuze nepper was geweest had ik de moeite nog wel willen nemen, maar zoals eerder gezegd klopt helemaal niets aan dit horloge. Alles wat je ziet is dus hartstikke nep, en nog slecht gedaan ook. Het gaat me meer tijd kosten om uit te leggen wat er allemaal nep is en waar je het aan kan zien, dan om het hele horloge te maken.
Hint 1: Het model bestaat niet eens.
Ik ben inderdaad ook verbijsterd dat hier, voor doorgewinterde Regulars ook nog, stap voor stap uitgelegd moet gaan worden waarom dit een tranentrekkende nepper is. Ik begin er ook niet aan. Bied gerust hoorā¦
Noobs wil ik af en toe best helpen, en doe dat ook regelmatig - met name in Vintage. Maar hier stopt het even.
Heb de titel v/h draadje aangepast, @Watch4Beauty. We zouden het hier niet - en in elk geval niet al te langdradig - over neppers hebben.
Alleen het simpele feit dat het ding nooit is opgehaald moet al een serieuze aanwijzing zijn. Heeft mijnheer C al gevlagd?
Wel grappig dat iemand met de naam ānepPatekā nu ⬠10.000,- heeft geboden
Bedoel je mij? Ik vlag niet zo snel hoor.
Neen u niet, ik bedoel die C die zich super vindt!
Moi
Misschien moet je het hem even rechtstreeks vragen in plaats van in raadsels te pratenā¦
Uitlokken is óók trollenā¦
Zou je als eerlijke vinder niet eerst ook naar de juwelier gaan om te vragen wat het horloge waard is? Die 3,5k lijkt zo uit de lucht gegrepen. Het zou mij niks verbazen als het sportschool verhaal lulkoek is.
Pluspunten voor het eerlijkevindersgedrag, jammerlijke minpunten voor het te koop aanbieden van een nep Petek Filip.
Ik herinner mij nog een draadje waar iemand zijn PP toonde, waarop alle ākennersā begonnen te roepen dat die nep was. Waarop een prachtige collectie te voorschijn kwamā¦
Dat waren andere ākennersā dan.
Precies, daar dacht ik ook al aan. Gewoon een aannemelijk verhaal verzinnen om je Pipo-horloge voor een hoofdprijs te verkopen. Nou ja aannemelijk⦠niet echt dus.
Dat kan. Maar aangezien een PP sluiting een klein vermogen kost & een onderdeel is van het aangezicht van het horloge, gooi je die niet in de prullebak bij het verwisselen⦠Tenzij het een fake is
Nou aangezien blijkbaar toch mensen gaan twijfelen als ze zoān horloge zien of het niet toch stiekem een echte is.
Die twee pushers en sub-dials moeten de suggestie wekken dat het een chronograaf is, maar daarvoor in de plaats krijg je een pusher die de datum en nog een pusher die de weekdag kan switchen. Patek is het toppunt van horologie, die zouden zoiets nooit durven maken. Overigens zie ik deze setup heel vaak, ook bij replica Tag Heuerās en Breitlingās. Als je een subdial ziet die loopt tot zeven dan is het bijna garantie op een nepper.
Dat is een vriendelijk en duidelijk antwoord. Dank je. Daar kan ik wat mee