Op naar de sportschool - fake PP op MP

… want daar vind je nog eens wat!

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1040855586-patek-philippe.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

Damn, ik moet ook maar eens gaan sporten :joy:

edit: zal wel een neppert zijn toch?

Dit soort neppe rommel vindt je misschien ook wel in de afvalbak, waar het thuishoort.

Ik dacht eerst: sportschool? Zeker omdat het als patserig gezien kan worden?
Toen las ik de begeidende tekst…dat is nog eens een vondst!
En wat een vreselijk verlies voor degene die hem kwijt is.

Ik ga ook 2 x per week naar een sportschool, maar het enige dat ik daar vind, is dat er wel heel veel te dikke collega sporters zijn bij gekomen de laatste jaren.
:flushed:

2 likes

Wat een vondst inderdaad! Kan je toch bijna een sixpack huismerk bier van kopen!

Ding is zo nep als het maar kan. Had hem na die paar verplichte dagen gewoon weggesodemieterd.

3 likes

Maar die dan wel hun best om er iets aan te doen :joy: chapeau!

2 likes

Beste Jeroen,

Hoe zie je dat zo snel?
Niet omdat ik jouw expertise in twijfel trek maar omdatr ik het ook wil kunnen zien.
Ik kan me niet voorstellen dat je een Patek in een locker van een sportschool stopt, ik zou de Patek namelijk lekker thuis laten.

Groet,
Arvid

De enige inspanning die ik bij de meeste zie, is dat ze zich in het bubbelbad hijsen. Om er na een half uur weken weer uit te krabbelen.
Thuisblijvers snappen niet dat de personen in kwestie maar niet afvallen, want hij/zij gaat vaak naar de sportschool…

Raken wel off topic, sorry

1 like

Van het glas is een chipje af, ik bedoel maar… En bij mijn weten heeft PP zijn wijzerplaten nimmer van het logo voorzien.

Echt of niet, het is bewonderenswaardig dat de vinder zo goed z’n best heeft gedaan het horloge bij de rechtmatige eigenaar terug te bezorgen.

2 likes

nu hopen dat mn bod word geaccepteerd!

1 like

Kennelijk is dat ook gebeurd :wink:

Van die 3500 kan hij wel lekker een paar jaar gratis naar de fitness.

Haha, er is zelfs al 5000 geboden, die durft

Omdat werkelijk niets aan het horloge klopt.

Verbaast me erg dat het bij zo’n horloge moet worden uitgelegd, en zeker aan mensen die hier al wat langer lid zijn.

3 likes

Dank voor de uitleg, maar nu weet ik nog steeds niet wat er zoal niet klopt. Behalve dan wat @Watch4Beauty heeft uitgelegd, waarvoor natuurlijk dank.
Het klinkt wellicht vreemd maar zo vaak heb ik niet een Patek Philippe in mijn handen. Verder kijk ik er ook nauwelijks naar. Vandaar dat ik niet direct zie wat er niet aan klopt. Vergeef mij alsjeblieft mijn onwetendheid.

Groet,
Arvid

4 likes

Ik ben nu ook wel erg nieuwsgierig. Ik wil ook leren van de meesters :nerd:

1 like

Laten we uiterst links op het plaatje beginnen:

De voor PP kenmerkende sluiting van 5 cent :wink:

Als iemand het verder wil aanvullen…

4 likes

Beste Jeroen,

Misschien is het handig om even een plaatje te posten van de PF die WEL origineel is en deze daarvan een neppert is, en daarbij even aangeeft waar je “nepheid” aan kan zien.

Er komt hier op HF namelijk zelden een PF voorbij en in mijn handen heb ik ze nog nooit gehad.
(en als er al een PF getoond wordt, wordt de eigenaar gelijk met de grond gelijk gemaakt omdat hij een nepper laat zien, toen ook al zonder aantoonbaar bewijs dat het om een nepding zou gaan…)

(lencoth: het bandje zou vervangen kunnen zijn door een niet origineel…)

Groet
Herman

Spot on.