Op naar Keulen voor een bronzen plak

Nee, was prima verder. Was een beetje chaotisch. Ik ben door een andere collega wel goed geholpen die mij allerlei andere modellen liet zien. Ik moet zeggen dat ik erg gecharmeerd ben door de black ceramic bb58. De panda’s vond ik ook mooi. De 58 goud ook gepast, maar mist gewoon een goede band

2 likes

Heel mooi. Veel plezier er van.

2 likes

Zo nieuw vind ik hem prachtig. Gefeliciteerd!! :partying_face:oxidatie na een tijd vind ik goor, dus ben benieuwd of je dat tegen kunt houden

2 likes

Supergave horloge en eentje die mij van mijn Rolex rit zou kunnen weghalen.

Waar ik alleen bang voor ben is of je er een groene pols van krijgt als je hem als je naar bed gaat van je pols afhaalt. Mijn huid reageert nogal sterk op bijv. zilver.

Maar supergaaf ding. Hou ons op de hoogte hoe de patina zich vormt?

1 like

Wat een leuk horloge om voor te gaan. Jammer dat de winkel en de aankoopervaring zo tegenviel. Het horloge staat je in elk geval goed. :slight_smile:

1 like

Doe ik!

Proficiat met je nieuwe aanwinst. Het spreekwoord “wat je van ver haalt, is lekker”, of iets in die strekking, gaat schijnbaar nog steeds op :sweat_smile:.

Ben ook erg benieuwd naar wat de oxidatie gaat doen met je huid. Houdt ons op de hoogte. Nu gewoon lekker genieten :v:

1 like

Gaaf! Jammer dat je een minder leuke verkoper had getroffen, staan een paar leuke dames normaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Proficiat met je nieuwe bronze kanjer!
Hoop dat hij je lang blij mag maken.

Deze is inmiddels 2,5 maand oud ongeveer:

3 likes

Ik dompel hem eens per week in de tomatenketchup voor een kwartiertje. Even tandenborstel erover en afspoelen. Ziet hij er weer fris uit, niet als nieuw hoor, begrijp me niet verkeerd.

1 like

Geeft een beetje karakter: ik ben er blij mee!

Je moet hem wel afspoelen natuurlijk :wink: maar nee, dan stinkt hij daarna niet.

2 likes

Staat je goed! And you do have the right attitude voor zoiets bronserigs volgens mij.
Enjoy

1 like

Ideaal te combineren met de wekelijkse tosti, goed idee!

Appelmoes werkt trouwens ook erg goed! :slight_smile:

3 likes

Hopelijk ben je er over maanden van nu net zo enthousiast over en kunnen wij blijven genieten van de foto’s. Geniet van je bijzondere en fraaie Tudor!

2 likes

We gaan het zien of het allemaal te heftig wordt of niet. Aan de andere kant, het heeft sowieso karakter en het imiteert niet iets wat het niet is, namelijk een gouden horloge.

1 like

Absoluut. Niet pretentieus, maar wel stunning :star_struck:

2 likes

Zou appelsap dan niet ook werken? Just a thought…

Geeft misschien minder kans op restanten tussen de schakels.

1 like

Tip. Voor het kuisen van de bronzen Tudor , is een bakje verse warme ochtend urine te prefereren. :wink:

1 like

te smerig man…