Na een klinkende zegen op het voetbalveld met een gezonde dosis adrenaline in het lijf op weg om een nieuwe medaille te halen: niet goud, niet zilver, maar de bronze plak. Na een rit van 2,5 uur eindelijk aangekomen het mooie Keulen.
Ik had een gigantische boutique verwacht, maar kon werkelijk mijn kont niet keren zo krap. De verkoper begon meteen heel zakelijk en direct: “dit is het horloge na een maand of 2, hij is wat meer gepatineerd: je kunt het niet meer herstellen naar zijn originele gouden gloed: wil je hem nog?” Okay, dit was niet het welkom dat ik had verwacht na bijna 3 uur in de auto te hebben gezeten en maanden te hebben gewacht op het horloge, maar goed ik hem toch meegenomen.
Het horloge is mooi en wordt wat donkerder: hij vertelde me dat citroensap wel de patina weg wordt gehaald, maar niet goed voor het horloge zou zijn. Ik kijk het wel even aan en als het me echt niet bevalt gaat hij terug naar tudor voor een kleine poetsbeurt.
Het horloge doet me echt denken aan een 1675/8 en ziet er gewoon erg stoer uit. Zelfs voor mijn meisjespols voel ik me gewoon een bad ass. Een mooie aanvulling omdat dit mijn eerste Tudor is. Ben blij met de derde plaats!
Gefeliciteerd! Leuk dat je hem nog zo snel hebt kunnen oppikken. Ik lees her en der over wachttijden tot 3 jaar.
Die clasp is trouwens een enorme upgrade! Niet alleen functioneel maar ook qua design.
ik had toen hij werd geïntroduceerd binnen 20 minuten de boutique gebeld. Maar ik denk 2 of 3 jaar gelul is: wordt gewoon aan de lopende band geproduceerd, en een groep mensen haakt af door de patina
Inderdaad een mooi horloge, ik heb hem ook besteld maar heb foto’s gezien na 2 maanden en daar schrok ik best van het leek wel groen verkleurd koper. Alsnog veel plezier ervan want zoals hij nu is ziet hij er Super uit