Op naar SpeedyTuesday Frankfurt

Leuk event. Bijzonder dat jullie er bij waren !

1 like

Dacht ik ook, om de Bond te promoten.

Supervette dag. Wat een eindbaas. Hoop dat ik op mijn 83ste zo ben

En ja, hij heeft met een kraspen zijn naam op mijn Speedy gezet. En nee, geen spijt.

Ander hoogtepuntje was toch wel de Speedmaster van Mattingly. Letterlijk onbetaalbaar. En als je er toch een prijs op moet plakken ga je richting de 7 cijfers (voor de komma :wink:)

10 likes

Het is bijzonder! Maar dat kraspenverhaal moet ik echt even een tijdje van bijkomen, hoor​:star_struck::tumbler_glass:

8 likes

Haha het is geen vintage model dus een nieuwe is zo gekocht. En daarbij: het is zo oppervlakkig dat als je hem langs een schuurband houdt, je er niks meer van ziet.

1 like

Aandenken is ook gaaf gemaakt!

8 likes

Hahaha, koning!
Dat zijn de krassen. :sunglasses:

1 like

Was gaaf he Tom :+1: En wat een toffe kerel!

4 likes

Gaaf! Ze doen dus steeds weer een nieuwe voor ieder evenement. Vraag me dan af hoe die van Milaan eruit ziet. Iemand een idee? Leuke foto’s Hans!

Deze is van Biel:

4 likes

Top verslag Opa!
Was daar óók graag bij geweest!!! :slightly_smiling_face:

1 like

Prachtig is ie he!

1 like

Gaaf!!

1 like

Hele toffe gast! Leuk je weer eens gesproken te hebben Hans! Kwam laatst nog foto’s tegen van die meeting in Limburg. 2008 was dat :joy:

3 likes

Ff gevraagd aan iemand die ik ken die in Milaan was. Is dezelfde als nu.

2 likes

Ok dank je! Dan zal het voor alle ST GTG’s dit jaar dezelfde zijn. Blijft een mooi aandenken! Ik had daar de handtekening op laten zetten!

2 likes

Toen we m kregen, was ie al weg :wink:. Enige wat ik had moeten doen is foto van hem op de maan laten afdrukken en die signeren. Zo’n doos is wat moeilijk in te lijsten. Heb m nog wel een menutje laten signeren :joy:

2 likes

Kan je m’n biefstuk even signeren :joy:

2 likes

afbeelding

1 like

Leuke foto’s. Bedankt voor het delen.

1 like

Ik wil mijn naam ook wel op je horloges krassen hoor, misschien vind je dat leuk?

2 likes