Op naar SpeedyTuesday Frankfurt

Fantastisch. Gave gathering. De energie en het enthousiasme spatten ervan af!
Als ik dat alles zo zie en lees, denk ik maar één ding: ik wil ook :grin:!!

Dank voor het delen.

Cheers
:sunglasses:

1 like

Mooi verslag. Zo’n legende ontmoeten is geweldig.
Ben ook een keer bij de allereerste Speedytuesday GTG geweest. Was ook een mooi evenement en goed geregeld.

Geniet van al jullie handtekeningen en herinneringen :wink:

1 like

jij een speedy?

:thinking:

1 like

:rofl: opmerkelijke wending he…??

Je weet maar nooit. Ik blijk toch gevoelig te zijn voor belevenismarketing op de manier zoals Omega daar maar wat graag invulling aan geeft…

:wink:

2 likes

@HorlogeOpa @Honey_Badger Dank voor het mooie verslag. Gaaf dat jullie Charlie Duke hebben ontmoet. Wat ik me echter nog afvraag. Wat vonden jullie van de laatste staal gouden Speedy? Neem aan dat jullie deze om de pols hebben gehad en ben erg benieuwd hoe deze in het echt is?

1 like

Mijn criterium is:, word ik er hebberig van? En het antwoord is nee. De combi met hier en daar goud en de subdial op 9 met Armstrong is niet helemaal mijn smaak. Daarnaast is 9K ook best wel een dingetje met AOW :joy: Ik hoop op een kale stalen met nieuwe 321 kaliber. Kan ik ook niet betalen maar toch… :joy:

1 like

Was het heel erg bling bling of toch meer ingetogen als een Speedmaster betaamt?

1 like

Zeker geen bling bling maar ik ben een liefhebber van de auwe school :wink:

2 likes

Next meeting Hong Kong en Singapore :wink:

Prachtig verslag en mooie foto’s. Dank voor het delen :+1:t3:

1 like

Gaaf hoor. Welk model had hij zelf om?

1 like

Auwe meuk :wink: 145.022 dacht ik, not sure

Correctie. Hij droeg een recente standaard Speedmaster in staal.

1 like

Voor hem was het een onderdeel van zijn uitrusting ipv een sieraad. Had er graag bij willen zijn. Enorm gecharmeerd van de Speedmaster en de maan. Zelfs mijn dochter vernoemd naar de maan. De speedy moet ooit komen. Can 't wait.

2 likes

Ik zoek nog uit wat hij zelf droeg. Maar wat een humor en enthousiasme van deze 83 jarige. Diep respect.:+1: hij vertelde dat het voor hem nauwelijks interessant was welke tijd het horloge aangaf, maar dat de chronometer letterlijk van levensbelang is geweest tijdens meerdere missies. Hij is ook actief geweest “bij NASA control” tijdens missies van anderen.

1 like

Nog even een close-up van de plaquette

5 likes

Fraaie wannahave, die plaquette. Mooi uitgevoerd, zo met die maan. Leuk voor op kantoor of in de mancave :wink:. Kregen jullie er allemaal eentje?

1 like

Yes :+1:

1 like

Very nice indeed. :ok_hand:

1 like