Op pad in Zwitserland: Zenith!

Leuk man! goed verslag ook :slight_smile: Veel plezier verder!

2 likes

Haha, nee morgen gaan we weer terug. Maandag weer werken om weer wat te verdienen :wink:

De tussenstand is 2 NA’s (2 vintage Omega’s). Morgenochtend slaat Tom misschien nog toe voordat de terugreis begint :thinking:)?

Ik had wel nog bijna een Black Bay 58 gekocht op staal voor de list price, maar twijfelde hoe vaak die aan de pols zou komen en dus niet gedaan.

5 likes

Die heb ik een paar maanden geleden in Interlaken (CH) ook in de vitrine zien liggen, ook gewoon voor list.

Ook ik heb, met dezelfde overweging, de verleiding kunnen weerstaan

3 likes

Dat lijkt mij een mega ervaring

1 like

Zeer gaaf tripje lijkt mij, veel plezier daar en laat de andere foto’s maar komen!

Vandaag nog bij Antiquorum geweest om maar de te veilen horloges te kijken die morgen onder de hamer gaan. Morgen nog even naar een beurs in een hotel hier in Geneve. Gevaarlijk, want daar ligt een potentiële NA die we vanochtend in Lausanne zagen te lonken.

En daarna weer onderweg naar huis.

4 likes

Ik wacht de foto’s af van je nieuwe aanwinst👍

3 likes

Mooi om te zien, die moderne apparaten naast de oude materialen. Innovatie en historie onder één dak!

En die oude advertenties :+1:

Leuk dat jullie daar samen zijn! Veel plezier nog!

2 likes

En nog wat extra sfeerbeelden uit GenĂšve:

15 likes

Klasse. Bedankt

2 likes

Zit breitling daar?.

2 likes

Ja, daar precies onder dat logo.

Voor de meeste merken is het gewoon een reclame-uiting langs het water, bij Breitling zit de winkel ook echt daar.

2 likes

Mooi. Bedankt voor de info. Ik ga volgend jaar met vak. Naar Oostenrijk en Zwitserland. Ik ga er zeker naar toe. Leuk dat je dit met ons deelt.

2 likes

Jaloersmakende trip. Heel erg gaaf :ok_hand::+1:

2 likes

Top weer

2 likes

Wat is de list price hier eigenlijk van?
Ik zie ze wel op chrono24 voor zo’n 3100€, maar waar vind ik die list prices?

Gewoon op de website van Tudor bij elk model. Voor deze is’t 3380 euro op staal en 3090 op andere straps :blush:

2 likes

Ik kan dat niet vinden, waar moet die prijs dan verschijnen? Ik zit op deze website

geen prijs

geen prijs
18
geen prijs te bekennen

hier ook niet

1 like

Eigenaardig, bij mij staat’t gewoon onder het model. Misschien een locatieverschil? Ik kijk vanuit België 

1 like

Prachtige fotoreportage!!! Lijkt me een geweldig, zo’n rondleiding bij een bedrijf als Zenith.

Toevallig trouwens, ik zit nu ook in GenĂšve voor precies hetzelfde doel. Vrijdag Patek museum bezicht, gisteren met een vriend (eigenaar van een Nederlandse microbrand) een auto gehuurd en van Allaman een rondje gemaakt via de Valle de Joux (waarvan Valjoux is afgeleid) naar Le Locle, La Chaud de Fonds en Neuchatel, om te eindigen in Lausanne.

Patek museum is inderdaad een absolute aanrader!!! Musea in Le Locle en La Chaud de Fonds zijn overigens ook absoluut de moeite waard!!!
Museum in la Chaud de Fonds heeft een mooie collectie klokken en horloges, en ook veel gereedschappen tentoon gesteld staan. Museum in Le Locle is gevestigd in een prachtig landhuis, collectie is vooral klokken maar de hele totaal-beleving vond ik echt geweldig!!!

17 likes