Hallo forumleden, ik ben op zoek naar een mooie lederen Nato/Zulu band. Ben nog nooit op de Rikketik beurs geweest, kan iemand mij vertellen of ik zoiets kan vinden op deze beurs ?
Ik wil mijn bandje liever niet in een winkel aanschaffen maar in plaats daarvan bij iemand die dit als hobby/passie zelf vervaardigd. ik heb op dit forum al diverse zeer aantrekkelijke hobby werkjes voorbij zien komen en naar mijn idee geeft dit ook echt een meerwaarde aan mijn horloges.
Die staan waarschijnlijk niet op de Rikketik met een standje maar bieden hun waren via de diverse fora en facebook aan.
Als er bekende forummers zijn die zelf lederen bandje produceren dan zie ik graag hun site tegemoed, lekker neuzen wat ze maken er wat er te koop is. Ben volgend jaar wel toe aan een mooie lederen handgemaakte band.
Ik heb eerlijk gezegd nog geen standjes gezien op de Rikketik van mensen die zelf banden maken… maar ik kan me vergissen… heb er eigenlijk ook nog niet zo op gelet…
er staan wel stands van horlogebanden handelaren, zoals horlogebanden.com , maar ook Rob van Herpt heeft altijd wel een flinke hoeveelheid banden mee… met name Nato’s… eigenlijk “Tracteer” ik mezelf elke Rikketik wel weer op een Natootje bij Rob…
Rob heeft zeker mooi spul en ben zelf ook een tevreden klant van monsterwatches. Ben op zoek naar een leder/suede nato ( liefst vintage uitstraling ) deze keer en dat heeft hij volgens mij niet.
Van mede forumlid Ko heb ik hier al diverse malen schitterende banden zien voorbijkomen, oa die van een oude basebal handschoen en nog wel ander mooi spul.
Misschien maar eens een pb sturen (
Hoi, ik wil altyd wel voor je kijken of ik iets voor je kan maken 
Gr. Remie aka 7T2 Straps
Hoi Remie,
Ik heb je op facebook gevonden en ja wat een prachtige bandjes maak je. Ik kom volgend jaar zeker even op de lijn bij je.
Gr Henk
Dank je Henk, leuk om te lezen! Ik zag je berichtje zal m straks even antwoorden 
ook ik maak handgemaakte full custom lederen banden!
Kijk maar even op www.fb.com/trappedleatherworks
Arie Kabaalstra Schreef:
Ik heb eerlijk gezegd nog geen standjes gezien op
de Rikketik van mensen die zelf banden maken…
maar ik kan me vergissen… heb er eigenlijk ook
nog niet zo op gelet…
Olaf van Dstrap staat er regelmatig.
peaceloveandpitbulls Schreef:
Rob heeft zeker mooi spul en ben zelf ook een
tevreden klant van monsterwatches. Ben op zoek
naar een leder/suede nato ( liefst vintage
uitstraling ) deze keer en dat heeft hij volgens
mij niet.
Van mede forumlid Ko heb ik hier al diverse malen
schitterende banden zien voorbijkomen, oa die van
een oude basebal handschoen en nog wel ander mooi
spul.
Misschien maar eens een pb sturen (
Zou er van een doorleefde hondenriem geen leuke band te maken zijn? 
Hendrik
Vast wel maar ben op zoek naar een suede nato (
Maar mijn honderiem zou wel een mooi bandje kunnen opleveren want is van supersoepel Fins Elandenleer. Zou wel een idee zijn, dat kreng heeft me 75 Euri gekost. Als ik er flink wat banden uit kan laten maken dan levert het me weer wat op voor mijn volgende horloge droom :~