Op stap met ……

Niet zo pesten allemaal.
Ik zie gewoon een foto van een auto en horloge liefhebber. Hier bestaat al een topic voor

https://www.horlogeforum.nl/t/foto-in-of-bij-je-auto-met-je-horloge/168639

3 likes

Kan begrijpen dat iedereen jaloers is op mijn Gazelle uit 1995 :muscle:t2:

11 likes

Uiteindelijk wil iedereen toch een Gezelle!

3 likes

Niet iedereen heeft het geld daarvoor… :rofl: :rofl:

1 like

Kijk dat is inderdaad nou echt iets waar menig forumlid jaloers van wordt! :rofl: :rofl:

1 like

Ook ik maak me er schuldig aan :stuck_out_tongue: . Voor mij zijn autos en horloges een hele grote hobby. En laat toevallig het logo van tudor en porsche een schild zijn, leek me een uitstekende combo. Ik kan je duidelijk volgen, dat er genoeg mensen het enorm flexen, maar ben wel van mening dat er een verschil zit tussen flexen en trots zijn op iets!

5 likes

Zijn al die wristshots niet hetzelfde?
Iedereen dat kroontje showen en zoveel mogelijk likes :see_no_evil:

4 likes

Ik zie er idd regelmatig in de showroom, ach ja, wanneer je daar blij van wordt, je doet er niemand kwaad mee, dus lekker laten doen.

Je hebt zeker een punt. :laughing: maar wristshots vind ik nog te rechtvaardigen, aangezien dit een horlogeforum is. Maar inderdaad altijd maar dat kroontje obsessief willen showen snap ik ook niet helemaal. Komt op mij over alsof die mensen een minderwaardigheidscomplex hebben.

Ik wil dan ook wel even meedoen :innocent:

8 likes

Klopt precies wat je zegt

1 like

Jaloers :rofl::rofl::rofl:

1 like

Ik doe hier ook mee met mijn 5de Picanto in 5 jaar tijd;

10 likes

Tja wie niet

Zal weinig met jaloezie van doen hebben, dat je je horloge post met je stuur op de achtergrond prima. Dat je een Audi rijdt snappen we dan wel maar jij vindt het toch even belangrijk om te melden dat dit de extra dure S versie is van de 6 serie. Dus vind jij het belangrijk dat anderen je niet te laag inschatten op normale 3 of 4 serie.

Geen probleem verder en gewoon doen maar dan niet zeggen dat anderen jaloers zijn. Ik heb het niet, kan het niet en mis niks. Verder gun ik ieder al zijn hebbedingetjes waar verder weinig geluk in zit.

8 likes

Je hebt Audi rijders die halen de bordjes eraf en je jebt Audi rijders die plakken er bordjes op. Uiteraard van een "superieur’ model :wink:

5 likes

Had ik het fout,ik dacht met Bassie

8 likes

De S is niet de extra dure versie hoor, dat is de RS…(en die heb ik… :grinning: :grinning:)

Nee hoor, ik zit te zwetsen… :unamused: :unamused: Ik heb niks met die rijdende milieu schandalen.

5 likes

Mooie fiets :+1:t2:

6 likes