Op stap met ……

Besef je wel dat je juist met deze opmerking mijn beeld bevestigt. :sweat_smile: Je horloge + auto laten zien is dus flink doen. En iedereen die daar wat van zegt is in jou ogen dus jaloers… ja vreemde mentaliteit.

2 likes

Snap niet zo goed wat je met deze foto wilt zeggen, op een forum over horloges? :roll_eyes:

Da’s pas lekker :yum:

14 likes

Neo vintage.

1 like

Zit ook wat patina op hoor, wat roestplekjes…

2 likes

Autodrop, het zou verboden moeten worden… :rofl: (was volgens mij hun slogan destijds)

1 like

Yepp maar wel met stijl op pad! Geen poeha maar gewoon een leuke auto met een bijhorend klokje
afbeelding|618x500

1 like

:rofl::rofl:relax het is maar een Audi

1 like

Sinds wanneer hebben Audi’s stijl? :stuck_out_tongue:
Zwart, getinte ramen (tegenwoordig natuurlijk “ramen van kleur”) grote wielen en chrome spiegels.
Ik vind hem er tof uitzien hoor, maar stijlvol vind ik anders. RS6 is ook heel dik, maar vind ik ook niet stijlvol. Persoonlijke mening uiteraard.
Haters gonna hate. Lekker gas geven met die S6 :slight_smile:

6 likes

Nee hoor maar wel een trotse eigenaar van o.a een mooi Omega klokje, een ander leuk stukje speelgoed o.a.een Audi S6
Alles zelf verdiend,ik kan daar lekker van genieten en ben niet vies van het feit dat wanneer ik een ander klokje zie deze ook koop, voor de jongelui onder jullie zorg voor een goede opleiding en werk daarbij ook nog eens meer dan de 40 urige werkweek, en durf eens een risico te nemen en verzamel mensen om je heen die je vertrouwd en blindelings zaken mee kan doen dan ligt er ook voor jou een wereld open, maar let op je moet het zelf doen, en niet lopen te piepen op iemand die dit al wel bereikt heeft, dus zoek de spiegel en ga je eens af vragen ben ik tevreden zoals het nu is of ga ik mijn dromen achterna………….

2 likes

A-stijl, B-stijl en een C-stijl :wink:

7 likes

be6df0c4045a02f56f0545591a3113d3

4 likes

De S zit tussen de normale A6 en RS6 in, en is ook een erg sportieve versie maar niet zo schofterig als de RS. Er bestaat ook nog zoiets als een S-Line, dit is niets meer dan een A6 die er sportief uit ziet.

Ook niet want dat waren de diesels, dit is benzine.

Ik snap niet zo goed waarom iedereen het nu over flexen, show off en flink zijn heeft. Er komen hier af en toe horloges voorbij waar je een 2e hands S6 van kan kopen, dat is toch min of meer hetzelfde? Ja het is geen autoforum maar je kan toch liefhebber zijn van beide? Idem hier, vind auto’s fantastisch en horloges zeker niet minder!

Er is zelf een hele foto wedstrijd geweest met auto als thema.

Een heel nieuw topic is misschien wat teveel van het goede naar mijn mening maar als er een goed verhaal bij zit ben ik er altijd wel voor te porren.

Met andere woorden: doe eens een beetje lief.

On topic: gaaf horloge (staat nog op mijn lijstje) en gave auto! Rijden super!

6 likes

Tja droom verder

Topic starter kan zijn lol op (als hij trustlevel 2 heeft bereikt) in off topic draadjes zoals daar zijn: Wat voor auto heb jij? (deel xx).

5 likes

Mooie wagen hoor Adriaan. Ik durf wel te zeggen dat je er op vooruit bent gegaan afbeelding

11 likes

Niets schofterigs aan een RS, behalve het benzineverbruik :wink:

Haha, ooit in zo’n ding gereden / horen starten? Die nieuwe is naar mijn mening net iets te… dan liever de S.

Maar goed we dwalen af op een horloge forum :wink:

Jeeeeeeeeetjeeee, man man man,

Als mr B een dikke BMW en super dure klokjes laat zien vind iedereen het geweldig. Als iemand anders een Audi en een Omega laat zien gaan ze helemaal los. Als mooiboy een gouden Rollie en 1000 plakplaatjes heeft, geweldig. Als iemand zelf zijn centjes verdient en niet ‘s avonds op bepaalde hangplekken komt is het een uitslover.

Ik weet het niet hoor …

8 likes

Beetje onderwereld imago gekregen die snelle audi’s, imho, maargoed dat ziet niet iedereen zo, en daarnaast boeit niet iedereen dat.