Op verzoek van Roemer - een paar plaatjes van mijn J*D (modem-burner)

Mijn Grande Seconde in witgoud met “grey slate” wijzerplaat:

Groet
Mark

mooie klok , met ook hele mooie foto’s (tu)

joost

::slight_smile: Man o man, dit vind ik echt prachtig ::slight_smile: In twee woorden: geweldig mooi! Zal helaas altijd wel bij plaatjes kijken blijven tenzij ik de loterij win. Deze zul je naar ik aanneem net als de RDM toch ook niet van de hand doen? Veel plezier ermee!

Nee, dat klopt. Deze gaat niet weg. Mijn vrouw is er ook gek op… denk soms dat zij 'm meer draagt dan ik.

Groet
Mark

Beste Mark,

heel mooi horloge! complimenten…

groet Wimster

Praaaaachtig horloge Mark. Zie hem ook heel graag aan mijn pols, maar ik wacht ook nog altijd op dat winnende lottoformulier.
Je hebt een mooie keuze gemaakt van wijzerplaat, vind ik het beste uitkomen.

Dank je wel. Je weet misschien dat je de Grande Seconde kunt krijgen met de meest fantastische wijzerplaat materialen: meteoriet, spectrolite, onyx, paillonnee e.d.
Ik vind echter persoonlijk dat het fraaie design het beste tot zijn recht komt met een simpele achtergrond. Vandaar witgoud en grijs… Een “eye catcher” (het sneeuwmannetje met de overlappende wijzerplaten) is al genoeg, de rest leidt alleen maar af.

Een “petite heure minute” of “grande date” heeft een simpelere lay-out (ook heel fraai), dat combineert dan weer mooi met een fraaie wijzerplaat met paillonnee of meteoriet. Helaas zou ik dan eerst mijn linker nier en wellicht nog wat andere onderdelen moeten verkopen en dat gaat me wat te ver :slight_smile:

groet
Mark

groet
Mark

Ik vind 'm fantastisch. Hoe breed is het horloge eigenlijk?

43mm. Merkwaardig genoeg lijkt hij een stuk kleiner dan mijn IWC van 42 mm. Denk dat 't komt omdat hij een stuk platter is en vanwege de ongebruikelijke wijzerplaat layout…

Groet
Mark

Erg mooi (tu)

Knap ontwerp en mooi gefabriceerd.