Op welke band(en) draag jij je horloge het liefst?

Zoals de titel al zegt, op welke band(en) draag jij je horloge het liefst? Zeker nu het mooie weer voor de deur staat!

  • Leer
  • Staal
  • Nato
  • Rubber

0 stemmers

2 likes

Kies maximaal vier opties :joy:

1 like

Staal, al lijkt rubber mij ook heel lekker. :sun_behind_small_cloud: :surfing_man: :beer:

Was 1 of 4 opties, kan natuurlijk dat je meerdere favorieten hebt :wink:

In de herfst en winter staal of leer, afhankelijk van welk horloge. Vanaf dat het wat warmer word schakel ik over op een canvas bandje welke nu een canvas nato van Haveston is, zit veel comfortabeler dan gelijk welke nylon nato.

Klinkt goed! Zit er ook aan te denken om een nylon strap aan te schaffen. Kwam deze van Watchbandit: https://watchbandit.com/products/watch-bands/nylon-straps/cordura-straps/ tegen. Ziet er comfortabel uit, mensen ervaring mee?

1 like

Voor mij alleen nog maar Nato!
Rubber heb ik nooit echt geprobeerd, zou ook nog kunnen.

1 like

Natö of růbber

Hangt van horloge, bandje, gevoel, situatie, … af. Ik heb ze allemaal maar aan gevinkt?!

Alles behalve Nato. :sunglasses:

2 likes

field watch NATO
duiker staal
flieger leer

Draag momenteel zelf mijn Omega Speedmaster op leer, zit eraan te denken om deze te switchen naar staal. Als de recensies loved zijn over de cordura strap wil ik deze aanschaffen voor de zomer.

Het meest comfortabel,

2 likes

Voornamelijk rubber of leer, staal vind ik ook prima!
NATO’s daarentegen, nee. Veel te vaak koop ik weer NATO’s om er vervolgens achter te komen dat ik die dingen helemaal niet fijn vindt. :sweat_smile:

2 likes

Het liefst staal vanwege het comfort, het gewicht, de degelijkheid en waterbestendigheid
Leer vanwege de looks. Al het andere liever niet.

:joy::joy::joy:

1 like

149%?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Hmm apart haha, volgende keer toch maar voor één optie kiezen :joy:

Staal!

1 like

2 horloges vind ik toch minder comfortabel dragen, al een gmt overwogen? :yum: