Op zoek: een horloge onder de €1000,--

Ook niet te versmaden: de Tissot Heritage Visodate. In het echt veel mooier dan op de plaatjes. En dat voor rond de € 500.

4 likes

Deze fireman staat op chrono voor <1000

Ook nog wat trainmasters, maar die met datum op half vijf vind ik zelf wat minder.

3 likes

Tissot, Longines, Hamilton, Seiko, Junghans… zijn allemaal merken die wat moois te bieden hebben in die categorie. Of je gaat voor jong tweedehands en komt uit bij Nomos, Omega en meer…

Edox heeft ook mooie alternatieven…

Archimede Outdoor Protect

Degelijk, apart, kan tegen een stoot. 38.7 mm case. Saffierglas. Automatic.

Hij staat op bummer 1 op mijn wish list

1 like

Typo? Of juist niet?

Seiko Sarb. Ook mooi met de witte plaat.

1 like

Goeie tip, thanks. Had geen idee dat de Sinn 556 ook met blauwe plaat bestond.
Longines Conquest en HydroConquest ook erg mooi, moet alleen nog even wennen aan die crown guards…

1 like

:joy:

Seiko sarb033.

1 like

Seiko sarx055, volledig titanium en een fantastische wijzerplaat. Mijn volgende horloge zodra ik de financiele middelen ervoor heb!

6 likes

Nomos Club. Varieert van 1.1 tot 1.4, maar elke cent waard.

3 likes

Mijn eerste bericht is een vraag m.b.t. prijsverschillen NL-leveranciers.
Ik ben van plan om een Glycine Airman 1953 Vintage Automatic GMT aan te schaffen.
Een vriend kwam met de volgens hem veilige site
Bensontrade hier is de vraagprijs 1.475 via chrono24 kwam ik bij Tandem Watch group op 1.095 een flink verschil. Hoe komt dat verschil en welke keuze zouden jullie maken of is er een veilig alternatief.

Het liefst ga ik na een fysieke winkel om in het echt te zien en te passen maar ik kan geen winkel vinden die Glycine horloges verkoopt.

Alvast bedankt voor de reactie,

Een beginner is de horloge wereld.

Als je via Google zoekt , krijg ik anny van buul in den Bosch.
Die heeft er een zooi .

1 like

Ik weet er eentje nieuw in de uitverkoop bij een dealer in Belgie voor €1592. Misschien valt er ook nog wat te onderhandelen? Ik heb geen enkele relatie tot deze dealer behalve dat ik er zelf ook 2 horloges heb gekocht vorig jaar.
Hier is de link: https://www.moortgat-juweliers.be/outlet.php
Als de afstand geen bezwaar is dan kan je hem daar zeker live bekijken vooraleer te beslissen.
Succes!

https://www.annyvanbuul.com

Zeer fijn contact mee gehad en daar wellicht de laatste ninja turtle in heel nl (in de shops) gescoord.

Wellicht inderdaad de site van anny even checken.

Kijk ook eens bij Jomashop vaak goede prijzen voor Glycine.

Nummer 1 dus…

Mooi horloge, bij Jaap staat er volgens mij eentje te koop.

Klopt. Maar Ik ga voor een nieuwe

1 like