Op zoek naar betaalbaar GMT horloge

Beste forumleden,

Ik ga komende zomer voor 2 maanden een project draaien in China voor mijn werk. Nu zit ik te twijfelen om een GMT horloge te kopen. Ik weet alleen nog niet welke. Nu vroeg ik mij af of jullie nog suggesties hebben voor een betaalbaar GMT horloge?

Voorkeur:

• Maximaal 300 euro
  • Analoog horloge
  • Max 40MM
  • 2e hands mag
  • Soort uurwerk maakt niet uit

Mocht je suggesties hebben laat het weten!

1 like

Ik ga deze topic volgen

2 likes

Digitaal of analoog?
Casio maakt diverse digitale alternatieven en Seiko ook enkel analoge :wink:

Analoog ben geen fan van digitale horloges

Wellicht daar kopen? Heb je gelijk een mooie herinnering!

1 like

Dress, casual, sportief?

1 like

Mag allemaal!

Wat is het aard van je prohect? Vnl kantoor of je handen vies maken?

Is ook een mogelijkheid. Ben er in 2016 voor 5 maanden geweest en heb toen actief gezocht maar kwam niet echt goede horloges tegen.

Veel kantoor en klantenbezoeken. Maar de dresscode is smart casual dus ik ben vrij in de horloge keuze.

Ik kan je deze aanraden. Zeer mooi en goed horloge en niet te duur. Ik heb er zelf net een gekocht op het forum van @GMTplus1 en ben daar zeer blij mee.:slightly_smiling_face:

2 likes

Yes ik heb de advertentie meerdere keren bekeken en getwijfeld. Maar dit is zeker een goede optie!

1 like

Ik was er verbaasd over hoeveel waar je hier voor je geld krijgt. Echt goed die Farer! :+1:

1 like

Ik stelde een tijdje geleden de zelfde vraag. Sinds gisteren een glycine rond de pols. Absolute aanrader so far!

Met een Komandirskie K65, ben je voor minder dan 100,- klaar.

3 likes

Ik vind hem supergaaf

11 likes

Tissot PR100 gmt een optie?

Mooi horloge! Hoe is de betrouwbaarheid van dit type?

Dankje Han! :slightly_smiling_face: Ik ben normaal niet zo van de quartzen (hoewel ik er ook niets tegen heb) maar van deze ben ik dolenthousiast! Toevallig kreeg ik net vandaag mijn nieuwe Farer bandje in de post. Ga ik er zo even opzetten en hier posten! :+1::relaxed:

2 likes

Een beetje vergelijkbaar met een Seiko SKX of Citizen Promaster NY0040 vind ik. Geen verfijnd mechaniek, gewoon een ruw werkpaard.

1 like