Op zoek naar dé GMT-duiker

Seiko Alpinist is al eerder genoemd, mooi ontwerp met saffier en 200m waterdicht. Uurwerk is zeer degelijk en goed te reguleren, maar staat niet bekend om goede nauwkeurigheid…

Een voordelige optie mocht je van oranje houden:

262 euro hier met code ‘DEAL15’ (heb geen aandelen :wink: )

2 likes

1 van de Seiko 5 gmt’s?

3 likes

4 likes

Office GMT heeft tenminste een datum snelverzet. In de dagelijkse praktijk voor de meeste van ons praktischer dan de traveler GMT.

1 like

Ander bandje op de alpinist doen of budget oprekken voor deze Seiko:

14 likes

4 likes

Die staat hoog op mijn verlanglijstje ook !!

Cool :sunglasses:. Goede tip

1 like

Momenteel uitverkocht, maar verwacht dat deze voor de zomer wel weer te koop komt. Titanium gmt van Timex :sunny:

6 likes

Ja phoe he… Die zwarte Seiko MM gmt is wel heul vet…
:sweat_smile:

1 like

Zeker een aanrader! Ceramische bezel; goed uitgelijnd, mooi formaat, symmetrische dial met subtiele maar goed afleesbare datum en de kast is mooi afgewerkt. Ik zeg doen :+1: Oja, wel even een deal zoeken, maar dat gaat vast lukken

Dit is goedkoper dan chrono24 (uit Japan) als ik het goed heb?

1 like

Zal met verzendenkosten niet heel veel schelen trouwens.

Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo’n probleem. Als je de datum een keer voor- of achteruit moet zetten rol je gewoon de wijzer een etmaal naar voren of naar achteren, en klaar is kees. Het helpt wel dat mijn ene traveler GMT een quartz is, dus dat hoef ik alleen maar te doen wanneer een maand 30 dagen of minder heeft.

1 like

De klassieke budget oprekken

Echt duiker… echt traveler gmt… wel wat groter.
Ook in 40mm

https://www.midowatches.com/en/ocean-star-gmt-m0268291804100.html

Wel ff zoeken naar betere prijs of pre-owned…

Anders micro met miyota 9075 uurwerken zoeken.

Geen ervaring met de shop.

1 like

Deze daar met mij mee naar Azië :point_up_2:aanrader

3 likes

Ik vond het een nadeel van de BB pro. Mijn Breitling chronomat krijgt kritiek vanwege het office GMT uurwerk, ik vind het zelf eigenlijk fijner.
Voor mij althans.

1 like

SQUALE+30+Atmos+Classic+GMT+CERAMICA+02

Blijft voor mij toch ook een gave optie en past binnen budget, helemaal als je deze tweedehands oppikt.

Zat keuze zo te zien, succes met kiezen.

5 likes

Ik heb recent deze, is erg mooi maar weet niet precies wat ik ervan moet vinden :thinking:. Moet nog een NA Love Story schrijven…

8 likes

Of zoek het een heul stuk goedkoper. Kek kleurtje, GMT, duiker, waterdicht en je houd veel centen over voor iets anders.

2 likes