Op zoek naar dé GMT-duiker

Het is één van deze 3 geworden… :sweat_smile:

Uiteraard boven budget. En qua maatvoering groter… maar ik heb 'm gepast en deze ‘MM reduced’ zit mij meer dan prima.

11 likes

Gaaf. Gefeliciteerd. Welke kleur?

1 like

Ik ben ook nog steeds fuhliefd op de zwarte met gouden accenten. Hij heeft momenteel geen plek in mijn verzameling dus ik doe niets met mijn behoefte, maar ik blijf er met een schuin oog naar kijken.

Heb het hele topic mee zitten lezen en dit was ook meteen mijn ingeving. Goed keus, veel plezier ervan!

1 like

Ook heel verassend… Want ik ging aanvankelijk voor zwart.

Maar het is de groene geworden :green_heart:

7 likes

Mooie kleur en meer onderscheidend dan zwart. Doe je goed :+1:t2:

2 likes

Die heb ik ook eens gepast, kleurverschil tussen de lunette en de plaat stond me tegen. Neemt niet weg dat ik het wel de leukere zomerse keuze vind. Sowieso echt een klatser van een duiker met een interessante wijzerplaat en een sublieme kast. Geniet van je NA!

1 like

Goede keuze, graag wat foto’s :innocent:

1 like

Persoonlijk heel tevreden van deze Baltic GMT, ondertussen anderhalf jaar mijn daily driver.

3 likes

Ik kwam er nog eentje voor je tegen, de ‘Hommes Grenouilles de Paris’, oftewel H.G.P. Diver GMT 200M Automatic. Maar 2 mm te groot, en verder geheel volgens je voorwaarden:

3 likes

Een Vostok Amphibia? Cheap en toch veel geschiedenis :muscle:

3 likes

Ja deze is inderdaad cool… Soortgelijke uitvoering gehad en verkocht helaas.

Ik heb mn nieuwe Seiko MM gmt incoming… Echter PostNL gooit weer een roet in het eten. :face_exhaling:

Plaatje voor de sfeer.

IMG_20250415_120401

3 likes

Horloge is binnen. Mooi ding

Bedankt allemaal voor het meedenken!

Oh ja… Als iemand nog een tip heeft voor een kwalitatief goede rubberen band :grin:

14 likes

Dacht eerst dat dit een Tudor was en dacht: ‘‘dat is niet in budget, vriend!’’

1 like

Dikke knipoog naar de pro. Titanium kast, automatisch uurwerk en ziet er toch tof uit

1 like

Ik heb zelf de Crafter Blue, mooie band maar veel te lang voor mij. Heb 'm dus zelf bijgeknipt. Ben overigens voor de zwarte gegaan omdat een groene té groen werd (wjjzerplaat, bezel en band)

Nog van harte met je goede keuze, veel plezier ermee en van :love_you_gesture:

Groeten
Rutger

3 likes

@GMTplus1 kom er maar in! Jij hebt deze volgens mij op goed rubber gedragen.

1 like

Kijk eens bij Uncle straps ,
En gefeliciteerd met je aanwinst :+1::tada:

1 like

Was ook een Crafter Blue volgens mij.

Groeten
Rutger

2 likes

Heeft inderdaad ook mooie banden… Vooral deze vind ik wel tof.

Kan ook in korte lengtes.

En strapcode heeft ook wel een mooie aansluitende band, deze :point_down:.

Is dat bijknippen een beetje mooi geworden? Heb ik wel eens met een Tropic geprobeerd… Band totaal naar z’n gallemiezen geholpen :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

:heart_eyes: Prachtig, benieuwd naar de andere kleuren die (ongetwijfeld) worden uitgebracht.

1 like