Ik ben op zoek naar het type vintage horlogeband op deze foto’s. Maat 19 mm. Kleur bruin zoals op deze foto’s. Weet iemand waar ik deze kan vinden / laten maken?
Waarom stuur je geen berichtje naar het forumlid die foto heeft geplaatst? Die weet wellicht meer.
Edit: laat maar. Je hebt inmiddels 2e foto toegevoegd en vraagt nr ‘stijl’ van band.
Niks ten nadele van deze, maar dit is wel een van de simpelste uitvoeringen van een vintage band
Ik heb deze foto laatst gemaakt, maar kan het topic niet meer terugvinden… Dus de plaatser ook niet…
Maar waar kan ik dan het beste terecht? Ik hou overigens van eenvoud, dus juist deze bandjes vind ik mooi.
Mooie band! Als ie bruin was…
Is dit 19mm? Als je van plan bent deze te verkopen
Heb het plaatje gegoogled met reverse.photo en daar kwam uit dat deze Speedy iig een replica is…
Ik durf wel te stellen dat dat eerste plaatje geen replica is.
Die kans is inderdaad redelijk groot, maar ik vond het wel grappig. Google herkent dat het een Speedmaster is, een dat de band er niet bij hoort. Dus replica…
Niet redelijk groot, het is zeker een originele. Zonder twijfel.
Maar inderdaad wel vreemd dat Google van het slechtste uitgaat. Genoeg plaatjes van Speedy’s met leren bandjes lijkt mij.
Nope not mine
Bulang and Sons.
Ook in 19 mm