Op zoek naar dresswatch, hulp gevraagd

Hallo allemaal,

ik roep jullie hulp in bij mijn zoektocht naar een dresswatch. Het mag zowel nieuw als gebruikt, maximaal wil ik € 250,00 besteden. Ik heb het al een keer eerder geprobeerd, de laatste tijd is het echter weer veel pakken en overhemden en daar passen mijn duikers niet echt lekker onder.

Wat zoek ik dan? Maximaal 40/41mm diameter, wijzerplaat zwart/wit/blauw, leren band zwart/bruin, maximaal 11mm dik, bij voorkeur een mechanisch uurwerk en saffierglas hoewel zeker dat laatste niet heel makkelijk zal zijn.

Dit is een voor de hand liggende keuze, ik hoor echter graag waar jullie aan denken als je bovenstaande in ogenschouw neemt.

Mijn dank is groot!

Eric

Hoi,

Ik weet niet of jij deze als dresswatch kan beschouwen, ik vind van wel :smile:
Is te koop voor de helft van jouw budget en met de andere helft kan je een hele mooie leren band kopen of meerdere en hou je nog wat geld over :+1:

Orient Power Reserve CEX0R001W

Zomaar een idee. Succs.

1 like

Deze wordt ik nog altijd blij van. Enicar Ocean Pearl, is wel vintage en geen saffierglas. Voor de rest voldoet hij wel denk ik.

1 like

Ik denk dat je in die prijsklasse met de Bambino al een winnaar hebt. Maar vooruit, ff verder denken: de Seiko SARB035 op donker leer bijvoorbeeld.

1 like

Een intramatic Eric! Mooi dun; past overal onder :wink:

Zoek ook een 38mm Intra-matic. Maar met 250 te besteden red je dat niet denk ik?