Op zoek naar een 2e handse of nieuwe vouwsluiting>>

Heb pas deze Tissot aangeschaft en zou graag een dubbele vouwsluiting hier op willen hebben.

De dealer [ Pijnenburg juwelier in Eindhoven] had 'm niet.
In het Engels worden ze ook vaak beschreven als “double clasp stainless steel deployant”.
Mocht iemand er eentje in zijn la hebben liggen en er niets mee doen dan wil ik die graag kopen.
Echter als iemand weet waar ze in Nederland te wel te krijgen zijn hoor ik het graag.
De maat waar hij op moet passen is 20mm.

Bedankt.

Zijn geloof ik overal wel te koop. Vraag het anders eens bij andere Tissot dealers.

Ik heb geloof ik wel een aantal linkjes waar ze te koop zijn, ook zijn ze via Ebay veel te krijgen. :slight_smile:

Als je op eBay de user globalwatchstraps zoekt, vind je vast wat je zoekt met goede service.

Kijk hier maar eens www.uhrenarmband-versand.de
http://www.uhrenarmband-versand.de/Uhrenbandversand-s256h207-Butterfly-Faltschlie.html


8.99 EUR

Ik heb er nog wel wat liggen welke maat heb je nodig

Hallo Martijn,

Ik heb er ook nog 1 van 20mm nodig, wat kosten ze bij jou?

Zojuist een vouwsluiting besteld bij Martin Braun. Horloge was toch weg voor reparatie; dus meteen even de mogelijkheden nagevraagd. Stukkie staal twv 66 euro maar waarom zou je daarop bezuinigen? Betreft slechts een klein percentage vd aanschafwaarde. Verwacht mijn horloge volgende week weer terug te krijgen.

Maupertus Schreef:

Als je op eBay de user globalwatchstraps zoekt,
vind je vast wat je zoekt met goede service.

Deze user is op Ebay niet meer bekend.
Thanks anyway.

http://stores.ebay.nl/Global-Watch-Straps

Ik weet niet waar het evt. fout ging, maar ik heb even de link uit mijn favoriete verkopers lijst gehaald.

Maupertus Schreef:

Ik weet niet waar het evt. fout ging, maar ik heb
even de link uit mijn favoriete verkopers lijst
gehaald.

TOP!
Ik ga dat effe op mijn gemak bekijken.

Bedankt!

Is er toevallig iemand die weet waar ik op e-bay of elders een originele leren band (die van de SNP005P1)of een met hetzelfde principe sluiting voor een premier kinetic perpetual kan kopen. Ik heb nu een stalen band maar wil eigenlijk ook af kunnen wisselen.