Op zoek naar een 36-38mm horloge

Die Hamilton Khaki Field draag ik al drie jaar quasi dagelijks (vorige versie, de H70455533). Voor die prijs, toen 495 euro, zonder meer fantastisch horloge. Krijg je zeker geen spijt van.
Die LMM-01’s (la Montre Merci) vind ik ook wel fun!

1 like

De nieuwe Hamilton Khaki Murph

:point_down:t2:

jpeg

Helaas 42 mm

4 likes

Deze beauty?

11 likes

Als je deze voor 900 kan vinden, laat het even weten :grin:

1 like

Klopt, die heb ik zonder spijt verkocht :joy: Ik vind het een leuk horloge maar geen klik mee, die lugs zijn gewoon te lang en enkel te doen met een nato. Maar ik wil er ook leer op zonder enorme kieren.

Die kende ik nog niet en zeker niet onaardig zo op de plaatjes maar die maat hé.

Leuk horloge! Lekker speels maar die lugs van trekdrop zijn voor mij niet om aan te gluren helaas. En ik ben niet op de hoogte van Nomos en zij prijzen maar

Dit zegt genoeg, al is er wel wat rek als het nodig is maar dit wordt hem niet.

In ieder geval allen nogmaals dank voor het meedenken!

De input is wel gewaardeerd hoor :+1: Daarom vraag ik er ook naar want je weet niet welke pareltjes er nog zijn. Althans ik niet :slight_smile:

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Volgens mij kost deze versie van de club bijna 2,5x jouw budget. Dus dat is aardig flexibel (al is hij wel mooi).

1 like

Hij is wel mooi maar die lugs… Hebben die een antenne functie?
Ik snap niet dat ze dat zo gedaan hebben maar goed dat is persoonlijke smaak natuurlijk.

2 likes

Even wachten op de Halios Universa. 38mm, handwinder, binnen budget en semisportief!

1 like

Klinkt goed al kan ik er verder niets van vinden om een indruk te krijgen van het design.

Het eerste dat me te binnen schiet is een Junghans Max Bill :smile:

Moet goed vindbaar zijn binnen je genoemde budget.

3 likes

1 like

Even de site van Halios in de gaten houden. Wordt in april verwacht.

1 like

Ze maken tegenwoordig veel mooie horloges. En voor wie het nog iets gewaagder wil:

5 likes

38mm

6 likes

Graag zonder trema maar goede keus

2 likes

Van de Halios site,

2019 will be the year of the sub-40mm watch. The Fairwind and Universa are an evolution of the Seaforth design, and continue our path towards smaller diameter watches. Flat surfaces and sharp angles dictate the design ethos of these two new additions to the 2019 HALIOS collection.

heel fijn dat ze kleinere horloges gaan produceren. Nu nog hopen op beschikbaarheid :slight_smile:

3 likes

Je kunt vast een vooraanmelding doen via Forasec, maakt je kans op een horloge wat groter.

2 likes

Ik zag net een andere post over de Longines Legend Diver in 36mm. Prachtig horloge, al zal deze wellicht wat duurder zijn dan 900 Euro.

1 like