Op zoek naar een 36-38mm horloge

Nu in de sale voor maar 199.- Pound.

39MM

4 likes

Ik vind dat ze best leuke dingen hebben bij Geckota maar hou wel rekening met het feit dat je er bij doorverkoop weinig voor terugkrijgt.

1 like

klopt inderdaad, dat is hetzelfde met die Dan Henry’s daar zit een kwarts van €20,- in en zien er best leuk uit, maar de waarde zal niet hoog zijn bij verkoop. In deze chrono zit volgens mij een Seiko VK64. een tientje meer.

2 likes

Omega DeVille niks?

1 like

Smiths Everest PRS-25 36mm
https://www.timefactors.com/prs25new36mm.htm

5 likes

Vergeet niet dat een standaard eta ook als particulier voor een ruime 100eu te krijgen is, terwijl deze in horloges van soms duizenden euro’s zit :wink:.

Waren de plaatsen niet reeds vergeven?

1 like

Amen! :wink:

Praise The Lord! :wink:

Dus Jacobse, nooit meer dan 4 mut neertelleh voor een klokkie
waar een ETA tje in zit, ja toch zeker?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, die is wel leuk maar dan ga ik liever voor de prs-29 in 36mm.
Al vind ik die nog best aan de prijs en ik weet niet of dat een goede prijs is. Ik ken dit merk verder niet.

1 like

Ik heb er een aantal jaar geleden 1 gehad.
Niks op aan te merken :+1:t2:
Ze gebruiken voornamelijk ETA of Miyota uurwerken. Degelijke materiaal.
Veelal netjes afgewerkt en Eddy (eigenaar) antwoord snel op vragen of problemen.

De PRS-29 is inderdaad ook zeker prachtig.

1 like

Allemaal nog bedankt voor de input, het wordt deze

Ik had er al is wat naar gekeken en het lijkt mij een prima horloge, juiste maat en verder lekker simpel zonder datum.

10 likes

Goeie keuze, let the waiting begin.

1 like

Hahaha, ja het is nogal omslachtig bij timefactors. Nu heb ik de mazzel dat een medelid met CC de betaling regelt want die heb ik niet.

Maar die site is 3x niks en het horloge wel die moeite waard denk ik.

Klinkt niet heel overtuigd… :thinking:

1 like

Het is altijd afwachten met kopen van plaatjes toch?
Maar ik verwacht dat h3t wel goed zit

1 like

Ja dat klopt. :sweat_smile:
Maar als ik van tevoren geen “WOW” gevoel heb ga ik de trekker niet overhalen (of het moet over <100 Euro gaan).

Edit: Maar ik hoop voor je dat dat WOW-gevoel straks komt bij het uitpakken. :sunglasses:

1 like

Ja ik vindt hem wel mooi hoor en de maat is even afwachten. Maar er staat al een koper te trappelen mocht het niks zijn voor mij al verwacht ik dat niet

1 like

Dat is altijd fijn om achter de hand te hebben. :+1::sweat_smile:

1 like

Waarom ben je niet voor “het origineel” gegaan?

1 like

Lijkt me een goede keus! Ik heb deze zelf ook wel eens overwogen. De lange lug-to-lug heeft me er tot nu toe van weerhouden.

1 like