Op zoek naar een A. Lange & Söhne of Sinn

Hoi allemaal,

Voor mijn werk ben ik opzoek naar een A. Lange & Söhne of Sinn horloge. Deze wordt gebruikt in een korte video. Is er iemand die zijn horloge wil uitlenen? Eventueel tegen een vergoeding.

Groetjes Kim

Even uit interesse, wat is het onderwerp van de video?

Tuurlijk, waar kan ik m’n horloge naartoe sturen?

Verwacht niet dat er veel animo gaat zijn om een item van +1k euronen uit te lenen zonder context, aan een nieuw lid. Maar ik kan het mis hebben.

9 likes

Als je het aankoop bedrag, dus laten we zeggen bij een Lange&Söhne 30k, ter garantie de omgekeerde weg stuurt dan valt er wat te regelen,Lijkt me. niet dat ik in bezit ben van zo’n pracht horloge😅

1 like

Het onderwerp is de aankondiging van een nieuwe dirigent voor een orkest.

Is dat voor die lange zonen van die dirigent? Die hebben er sinn in :joy:

6 likes

Het is voor mij al heel lang geleden maar Söhne is toch meervoud?

Correct

Check

Dag Kim, Ik heb wel een Sinn. Een U1. Geen idee of je er iets aan hebt. Is vrij groot. Groetjes, Bart

Kan je zijn pols niet bedekt houden, stuk simpeler :wink: Eivind Gullberg Jensen?

Nogal een verschil, een Lange of een Sinn

3 likes

Sinn heeft ook de Finanzplatz lijn misschien dat hij dat bedoeld en niet op de hoogte is van de tool watches die Sinn ook maakt.

1 like

Hey Bart, als je je horloge daadwerkelijk wilt uitlenen mag je wel contact opnemen met TeamHorsthuis Melissa op Facebook

Heb je de tijd genomen om te kijken wat een Sinn U1 is? Zo ja, dan snap ik nog minder van je vraag om een Lange òf een Sinn te mogen lenen. En voorheen begeep er al niks van, gezien de totaal andere karakters van beide merken :thinking:

1 like