Op zoek naar een bepaald horloge

Wie o wie weet waar ik het volgende horloge of vergelijkbare iets kan kopen.

Het gaat om het volgende horloge.
poljot basilica silver century moonphase chronograph
Of iets wat er op lijkt.

Even ene kleine uitleg waarom ik dit zoek.
Ik speel ieder jaar sinterklaas. En investeer steeds meer in een beter en luxer pak en baard en hoofd stel. Nu is daar de meest luxe al in bezig. En nu was ik opzoek dus naar het horloge of wat er op lijkt.

Zoiets?
https://amzn.eu/d/9NvUY7Z

Ik maakte gebruik van Google Lens.

3 likes

Ninja move @Aamon?

2 likes

Ja helemaal super het is inderdaad maar voor sinterklaas.
Alleen zit ik nu ook naar een dress watch van omega of iwc te kijken :see_no_evil::rofl::rofl::rofl:

1 like

Sinterklaas met dure smaak. :sunglasses: :joy:

2 likes

Ja klopt maar ja als ik er dan toch 1 koop ook gelijk maar een aanvullen voor de collectie. Help ik heb een hobby🤣

2 likes

:joy:

1 like

Ik ben echt benieuwd wat voor pak je inmiddels hebt waar een horloge als dit echt nog aan ontbreekt.

4 likes

Ben je Sinterklaas op de Zuidas ? :smile: Succes met de zoektocht :+1:t2:

4 likes

Me pak is zo kleine 5500 euro de stiksels zijn van verguld 18 karaats goud. De staf is ook 18 karaats verguld.

Daarnaast is mij mantel van het fijnste fluwelen casmier.
En helemaal op maat gemaakt.

Ik heb in derdaad wel eens bedrijfs sinterklaas feestjes op de Zuidas. Woon in almere dus is ook makkelijk te doen.

Dus vandaar zo horloge ook past bij het pak

4 likes

Dan verwachten de kinderen natuurlijk ook zulke dure cadeaus, als ze jou zo zien in jouw 5k suit! :rofl:

1 like

Zoiets?

1 like

17317675161809147924982617810475

6 likes

Succes met de zoektocht, heb hem verplaatst naar de juiste categorie

1 like

De Sint is 3 dagen lid.

4 likes

Het gebeurt wel vaker, nieuwe leden die deze vraag in het algemeen uitzetten en dan door andere leden in deze categorie worden gezet waar ze zelf niet kunnen komen.

2 likes

Dankjewel ben nieuw hier dus weet nog niet alles hoe het hier werkt

1 like

2 likes

Net iets te denk ik

1 like

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.