De titel zegt het eigenlijk al, ik ben op zoek naar een Citizen Nighthawk. Alle goedkope aanbiedingen die ik vind komen incl. alle kosten op ongeveer €200 in totaal. Weet iemand nog een betrouwbaar goedkoop adres? Het maakt met niet uit of het het zng. Amerikaanse of Aziatische model is, het Europese model is volgens mij duurder.
Heb wel eens ergens gelezen dat er bij de ene wel saffierglas in zit en de andere niet. Misschien dat daar het prijsverschil door ontstaat…
Weet absoluut niet meer waar ik het gelezen heb.
Wellicht dat iemand anders er wel het fijne van weet…
Dat heb ik ook gelezen ja, en de Europese zou ook radio controlled zijn als het goed is. Voor mij is dat allebij niet noodzakelijk.
“These Euro Nighthawks are also Radio Controlled but differ from their Japanese counterparts by the lack of “W.R. 20 Bar” text. In its place, the text “Sapphire” is printed, indicating the use of sapphire crystals, obviously. European Nighthawks have the model number starting with “AS”.”
ik heb nog nooit ergens voor betaald ,
alles wat uit asie komt word vaak als gift verzonden en zetten ze er een waarde van 25 dollar op . Ik laat het ook altijd gratis versturen en kies niet voor een snel shipment . ik hoop dat je er wat aan hebt .Een ding van zo een klok krijg je geen spijt ik vind hem super
Ik heb de nighthawk zelf ook nu ongeveer een 5 maanden en ben er super blij mee. Ik heb mijn nighthawk laten komen van creationwatches, hier staat ie voor 159 en ze bieden gratis verzenden. Heb wel achteraf een rekening gekregen van fedex maar dat was nog geen twintig euro.