Op zoek naar een datejust/explorer-achtig horloge. Wie helpt me op weg?

Heb ik over nagedacht, maar blijf het een duiker zonder bezel vinden.

Op de WR rating na voldoet deze inderdaad aan de wensen. Dank voor het delen :+1:

@MrSmith mocht je interesse hebben stuur dan even een pm. Kijken/passen is altijd mogelijk en ik zou verder even geen opties weten dan eerder genoemde.

Succes met de zoektocht iig :wink:

1 like

Deze voldoet inderdaad aan veel wensen, maar op de een of andere manier heb ik er geen wow-gevoel bij.

1 like

Ik ook niet, al vind ik hem toch heel erg mooi. De kast is prachtig en op Nato of leer vind ik hem mooier maar ik wil toch een iets netter horloge erbij. En ik mis iets al weet ik niet wat het is, daarom mag hij weg.

1 like

Op MP staat een Tudor aangeboden voor om en nabij je budget. Geen idee of het wat is, maar in elk geval met Rolex rootsā€¦

En toch proberen moeder te overtuigen, met het argument dat een Rolex een leuk spaarpotje op kan leveren tegen de tijd dat de koters gaan studeren :wink::+1:

2 likes

Is er toch ook met fluted bezel?


Zoiets is Ć³Ć³k mooi hoor.
Lijkt mij top alternatief

3 likes

Deze dan? Is aan de straatstenen niet kwijt te raken voor een bijzonder soepel bedragje :sunglasses:

Oeps, foutje, ben ook niet zo thuis in dat Rolex spul :innocent:

1 like

Deze kende ik helemaal niet. Dacht dat je de black bay 36 bedoelde.

1 like

Hoe dan ?

2 likes

Tudor Style heet deze lijn meen ik.
In diverse diameters te verkrijgen.

1 like

Schitterend! Vintage is wel echt een mijnenveld en heb er te weinig verstand van om te beoordelen of dit een goed exemplaar is.

1 like

Precies mijn gedachte haha.

1 like

Een jong, gebruikt exemplaar van de Sinn 104 moet je volgens mij wel rond 800 euro kunnen vinden, maar dat is wel lichtjes boven je vooropgestelde budget.

Omdat een Rolex onderaan het prioriteitenlijstje van mijn vrouw staat, ben ik op zoek naar een alternatief.

Zoek je een andere vrouw dan? :yum:

6 likes

Edit

Vind ik ook mooi, maar gaat qua looks meer richting een duiker (ook al is het een flieger). Hier ben ik op dit moment niet naar op zoek.

Ik moest hardop lachen.

1 like