Op zoek naar een horloge max € 250

Na een weekje hier als quest rond te hebben gelezen heb ik me vandaag toch maar aangemeld. Hoe kan het ook anders ik ben op zoek naar een horloge.

Mijn huidige horloge, een Boccia Titanium, is na 4 jaar trouwe dienst nu echt op. Aankomende vrijdag ben ik jarig en ik vond dat het tijd werd voor een nieuw horloge. Voordat ik op internet info begon te zoeken had ik een bedrag van max 150 euro in gedachte.

Na een beetje rond te hebben gelezen op dit forum als ook op dzvl.nl heb ik mijn max met 100 euro omhoog gegooid. Dit komt mede door de horloges van Christopher Ward. De C5 automatic vind ik wel zo mooi dat ik bijna zeker weet dat dit hem gaat worden. Ik kwam zojuist de Zeno Retro BASIC Automatic tegen en die vind ik ook erg mooi. Toevallig is dit ook een automatic.

Jullie zijn echter de kenners dus ik ben benieuwd of jullie nog andere modellen kunnen aanbevelen. Een chronograph is niet mijn ding. Verder heb ik graag een zwarte band. Ik denk dat ik voor een witte wijzerplaat ga. Een automatic is mooi maar het mag ook een quartz of een mechanish model zijn.

Ik kan je zeker een horloge van CW aanraden. Ik heb recent een C5 aangeschaft en ben erg onder de indruk van het horloge. Zie ook het volgende bericht : http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,58037

Voor meer informatie over CW kun je ook op het forum kijken. Hier kun je ook je specifieke vragen kwijt.
Overigens was er een forumlid (Garak) die een CW over had. Wellicht is deze nog beschikbaar
Succes met je keuze.

Mvg,

Jacob

een tissot, of misschien een poljot, als er een model van je smaak bij zit.

Ik heb inderdaad nog een C5 over (had er per ongeluk 2 besteld).

Ik mag deze terugsturen voor een volledige refund, maar als ik je er kan mee helpen mag jij hem ook kopen.
De horloge zelf is nooit gedragen, is zelfs niet het het doosje geweest, dus echt zo nieuw als het maar kan zijn.

Mocht je interesse hebben, laat maar iets weten.

Ik had het al in een ander topic gelezen. Dit komt heel erg goed uit. Is het dezelfde als die van jou(kwa kleur)?

ja, juist hetzelfde, dus met zwarte wijzer plaat en zwarte band.
Let wel, op mijn foto’s staat reeds de croco band. Dus standaard is het de gewone zwarte band.
Die trouwens zeer mooi is, had ze in het echt naast elkaar gelegd, dan had ik misschien de croco niet gekocht.

Tissot Carson (zelf even een zwart bandje omheen doen):

Lelocle, iets groter en ook iets duurder:

Jaap-Wim, die Carson heb jij toch ook ?

zou je eens een collectie foto willen plaatsen ?