Op zoek naar een horloge met aventurijn wijzerplaat

Thema ‘Zentier Reverence Aventurine (limited)’

3 likes

Ik ben wel een beetje geobsedeerd geraakt door jouw posts, maar ik ga nog geen gekke dingen doen en even wachten op jouw review van die 37mm :slight_smile: Ik was altijd al fan van de Saxonia, maar voor de prijs vond ik het design dan weer net te simpel. Mooi alternatief dit.

1 like

Nav dit topic bood @EnricoTutti mij een Sólás Starlight aan. Op de foto was ik om. Eenmaal om de pols moet ik echt wennen :sweat_smile:
Wellicht de rosé gouden accenten in combinatie met de aventurijn wijzerplaat iets teveel van het goede? Ik ga het een paar dagen proberen voordat ik besluit of ik het horloge hou.

2 likes

Die Zentier is wel mooi, ook zonder aventurijn plaat overigens. Fijne maat, handwinder, small seconds, eentje voor op de lijst om te onthouden bij een volgende aankoop.

Hier ben ik ook niet zo zeker van…:thinking:

Kwijl

1 like

Ben je mss in de war met de Hentschel? :slightly_smiling_face:

Ik heb de Tourby Aventurijn niet besteld.

Aaah ik dacht in een ander topic dat gelezen te hebben, maar dat ging dus over een Hentschel! Mijn fout :laughing: Maar alsnog bedankt voor de Tourby content :slight_smile:

1 like

Uiteraard geen probleem.

Mss komt die er nog bij in 2023 :crazy_face:

Ben sowieso klaar dit jaar met kopen.

Nja Hentschel moet aanbetaald worden.

@Baseman. Wat vet. Ben heel benieuwd als die er tzt is. Ik roep alvast dibs mocht je m beu zijn en ervan af willen :laughing:

1 like

…en ik ga er weer afscheid van nemen :sweat_smile:
Ik kan na een paar dagen wisselend dragen niet wennen aan de rosé gouden indices en overige details. Terwijl het verder een mooi horloge is. Enfin, verder zoeken is het devies. Ik heb al heel wat mooie (ook buitencategorie) modellen gezien, dus dat bied hoop :grin:

@Ronald.

De Tourby is 11 mm dik :slight_smile:

1 like

Omega heeft precies het horloge voor jou, net aangekondigd:

Dank en nee dank, heb je los van de prijs de specs gezien :joy: :notes:

Dat ding is mega en dan zeg ik nog niets over of ik het mooi vind :grin:

1 like

Ja maar

1 like

Ja maar is nee :wink:

2 likes

Zag deze vandaag voorbij komen, erg mooi maar wellicht niet aan te komen… Smiths Trans-global PRS-54

(diameter van 38mm)

9 likes

Die is mooi :ok_hand:t2:

2 likes

Nou, zag net dat 6 november de boeken weer open gaan, dus hap snel toe.

2 likes

Ben benieuwd of deze ook direct uitverkocht is :grin:

2 likes

Bedankt voor de tip.:grin::+1:

1 like