Op zoek naar een horloge met aventurijn wijzerplaat

Dit is pas een écht aventurijn horloge ! :+1:
Onmogelijk op foto te vangen, video gaat nét iets beter.

7 likes

Prachtig exemplaar idd :ok_hand:t2:

Aii

1 like

Zat er net klaar voor… In de cart. En gelijk weer uitverkocht… binnen de minuut…Heb em dus niet.:rage:

1 like

Ziekmaker balen…

Dat is dus ook waarom Smits een afknapper is, moeite doen om iets te mogen kopen, nee dankje.

Balen, beetje zo’n moonswatch ervaring

1 like

Ach, het kan erger. Deze zijn in ieder geval verkocht. Het is niet zo dat het me niet gegund wordt of iets dergelijks.:smirk:

2 likes

De Tourby is net binnengekomen. Tegelijk met de HFLE 2022. Twee blauwe horloges in één dag dus.
De HFLE is geweldig. Maar de Tourby is weer een slag geweldiger. Die wijzerplaat is echt heel mooi, zeker in het zonlicht, oogverblindend en betoverend. Alles saffier en fraai zicht op het mooi bewerkte uurwerk. De mooie rubberen band heeft een hele fraaie sluiting met een soort verend mechanisme erin. Nog nooit gezien, maar super handig en heel comfortabel.
Mijn vrouw blij. En ik dus ook met mijn Pook. Een fijne blauwe dag dus in huize @Baseman

6 likes

Als het niet op Strava staat, is het niet gebeurd. En als er geen foto’s op HF staan bestaat het horloge niet.

4 likes

Heb je mss al wat foto’s? Ben heel benieuwd.

En anders ik wel :grin:

Op veler verzoek:

De wijzerplaat van de Tourby is niet echt goed te fotograferen. Denk aan een sterrenhemel, steeds weer anders. Heel bijzonder. Het uurwerk is natuurlijk “maar” een 2824, maar de perlage, blauwe schroefjes en de fraai bewerkte rotor geven het uurwerk (achter saffier) toch wel een luxe uitstraling.

7 likes

Mooi, alleen het bandje :crazy_face: zou niet mijn keuze zijn. Hoop dat je er tegen kan :blush:

Mooi die Tourby erg stijlvol. Zwart leren bandje zou hem nog beter staan :wink:

Deze zag ik vandaag✨

5 likes

Poeh!!! Blij deze vandaag eens naast elkaar te hebben gezien. Zo’n knaller is die Code ook @551er :heart_eyes:

1 like

Ja, dat was een mooie set! Heel gaaf, die plaat van de CvdK👌🏻!

1 like

Niet slecht :ok_hand: Wel ver buiten budget :joy:

1 like

Deze wil jij!

En er zijn veel micro brands die dergelijke platen in het assortiment hebben.

3 likes