Misschien kan iemand mij hier een tip gaven. Ik ben al tijdje op zoek naar een bepaald type horloge maar ik kan er niet echt één vinden die ‘het’ echt is.
Al een paar jaar twijfel ik om de Smits PRS25 van Timefactors te kopen omdat deze heel erg in de buurt komt maar omdat de verkoop methode vind ik niet prettig en de klantenservice slecht heb ik gehoord begin ik daar toch liever niet aan. Na de brexit is het ook een stuk duurder geworden.
Het hoeft geen Rolex explorer 1016 'homage’te zijn maar wel iets wat ongeveer die kenmerken heeft.
Ik heb ook al wat alternatieven overwogen zoals gelijksoortige modellen van San Martin, Claro, Armida, Nodus en Traska o.a. Maar die zijn het ook niet echt.
Dus waar moet het aan voldoen;
nummer op de 3 - 6- en 9 positie de rest ‘streepjes’
Een donkere wijzerplaat met lichte cijfers en wijzers met Lume
Datum hoeft niet mag wel
Een automatisch is fijn maar quartz mag ook.
M’n budget is tot €500,-
M.a.w. een heel eenvoudig maar classy sport horloge. Eentje die je makkelijk casual kan dragen maar ook bij nette gelegenheden.
Laatst zag ik een model van Maurice Lacroix in een etage van een boutiek die er een beetje op leek maar ik kan 'm online niet vinden helaas. Ik moet nog eens terug naar de boetiek dus :).
De PRS-25 verschijnt met enige regelmaat in het blauwe gedeelte. Zou toeslaan als de kans zich voordoet. Hoef je hem ook niet te scoren met gedoe op hun website. Groeten van de lookalikes (Beiden verkocht en uiteindelijk de Smiths weer terug gekocht).
Ze zijn inderdaad erg mooi. Erg boven mijn budget idd maar mocht ik er ooit eens een tegenkomen die in mijn budget past dan ben ik erg gelukkig denk ik .