Op zoek naar een horloge verkoopsite

Ik zoek heel voorzichtig naar wat info en prijzen over Breitling, mijn tijd komt wel. Het liefst een Nederlandse verkoopsite, kunnen jullie mij helpen?

1 like

Watchpatrol of Watchrecon

1 like

Als je breitling bedoeld, kijk eens op hun eigen site. Hier staan de prijzen op en hier kan je ook AD’s in Nederland vinden. Die van mij heb ik destijds bij Van Willegen in Den Haag gehaald.

1 like

:joy:

1 like

Verdorie je hebt het aangepast, ik wou net zeggen kijk eens in Haaksbergen. :joy:

1 like

Jammer hè!:joy:

1 like

Bedankt voor de snelle reacties, ik ga even kijken.

Doe je wel voorzichtig?

1 like

Haha, wat stond er eerst? :smile:

Stoer merk, dat jou volgens mij op het lijf geschreven is!

1 like

Op de site van Koster staan volgens mij alle prijzen.
Ik zal hem hier toevoegen als ik hem vind.
Edit, bij Koster is niets meer te vinden. Breitling.com dan maar…

2 likes

John, gewoon een mailtje naar een AD (als ik er een mag aanbevelen: Ripassa in Vught), en die kunnen je helpen met prijzen en beschikbaarheid

2 likes

Ik heb voor die van mij praktisch de adviesprijs betaald. Dat is pas stunten, beste vriend!

3 likes

Breiling…:confused:

:joy:

1 like

https://www.chrono24.nl/

Zo.

1 like

Heren bedankt voor alle informatie! Wat ik al zei, ik ben gewoon even nieuwsgierig en mijn tijd komt nog wel.

1 like

Waarvan akte!

1 like

Trouwens, ik weet niet of je in de buurt van Roermond woont? Maar daar heb je in de McArthurGlen outlet ook een Breitling winkel met flinke kortingen en soms zelfs hier nog extra korting op. Zijn alleen vaak wel de minder populaire modellen, maar er zit soms er wel wat moois tussen. Misschien even bellen als je weet welk model je wilt.