Op zoek naar een horloge voor mijn vriendin

Al geruime tijd zijn wij (lees ik…) op zoek naar een horloge voor mijn vriendin.
Helaas is zij niet zo geïnteresseerd in de hobby als ik en kan ik haar niet overtuigen om een degelijk horloge aan te schaffen.

Even geleden kwam ze toch met een horloge aan zetten dat ze graag zou willen hebben. Eentje van Gucci… Een vintage nog wel.

Helaas is deze erg moeilijk aan te komen met dezelfde armband. Dan nu de vraag!

Weet iemand, of kent iemand een persoon die van dit horloge af wil? Zo niet, zijn er goede suggesties voor horloges die hierop lijken onder de 700 euro?

1 like

Vanuit Hong Kong:

https://trendyground.com/products/duyppdjxlhwomen-gucci-gold-tone-with-box-quartz-watch-010224-a

Geen verder onderzoek (nog) gedaan naar de verkopende partij maar kwam deze zo ff snel tegen.

Vanuit Canada:

https://www.oliverjewellery.ca/products/gucci-vintage-1100-series-watch-27899

En voor andere horloges heb ik geen ideeën vooralsnog.

Succes in ieder geval!

1 like

Op C24 staan er 3 onder de €450 in Japan.

Met de toevoeging van Kad denk ik dat (als zij aangaf dit horloge te willen hebben) je niet veel verder moet zoeken :wink: Maak haar blij!!! Haha

3 likes

Dank voor de suggesties! Ik ga even kijken, vind het via Chrono toch altijd moeilijk en wellicht onbetrouwbaar…

Heel ander horloge. Maar mijn vriendin ging hierdoor wel van “ik geef er niets om” naar semi liefhebster

2 likes

Als ze specifiek die Gucci wil kan je jezelf maar beter een lol doen en precies dat ding kopen :grin:

Chrono24 is prima, let wel op invoerrechten / btw als de verkoper buiten de EU zit.

Denk dat je gelijk hebt… Ben alleen niet zo van Gucci horloges… Ach, als ie maar werkt denk ik dan maar. Zij heeft m alleen voor de mooi.

Volgens mij moet je niet morren. Als je haar hier blij mee maakt, dan is het pleit reeds beslecht. Natuurlijk mag jij ook een mening hebben, maar als gever ben je ondergeschikt (of stronteigenwijs en heb je het lef te denken dat je de persoon oprecht beter kent dan zij zichzelf. Kan ook natuurlijk…)

2 likes

Wat hebben vrouwen toch een vreemde smaak :rofl:

2 likes

Je slaat de spijker op zijn kop.

1 like

Die van mij zeker… Maakt haar wel heel leuk

Er staat er toevallig één op marktplaats?

Ken de verkoper verder niet o.i.d.

3 likes

Sorry zie nu dat het ook om de armband gaat en dit is wel een andere…
Succes

1 like

Zo iets ?

1 like

images

Mijn vrouw heeft een automaat van Balmain. Natuurlijk echt een modemerk, maar wel mechanisch. Deze banden hebben iets weg van het voorbeeldhorloge.

In het algemeen wel met de leden eens die stellen dat je het beste het Gucci horloge kunt kopen als dat de voorkeur van jouw vriendin heeft .

4 likes

Ik zou het gelijk goed doen kwaliteit kopen
Iets in deze richting is altijd goed of een dames breitling ≥ Tag Heuer Aquaracer WAF1416 27mm Dames Horloge - In Nette St — Horloges | Dames — Marktplaats

Ik heb mijn vrouw meegenomen naar de tissot dealer en een prx 35mm laten passen. En ze was meteen om en stiekem vindt ze nu een tag heuer carrera ook wel mooi.

Oja ik heb ook meteen een prx gekocht toen. Plaatje er bij voor het gevoel.

2 likes

Dank! Deze heb ik inderdaad gekocht, erg aardige verkoper voor alsnog :smiley:

4 likes

Mooi dat je wat kon met de tip! :smiley:

2 likes