Op zoek naar een horloge

Ik ben redelijk nieuw tot de hele horloge wereld… Nu ben ik gestuit op dit prachtige platform. Ik ben op zoek naar een horloge met de welbekende ‘‘Presidential bracelet’’ echter heb ik geen geld voor een Rolex Daydate waar deze band voornamelijk op voor komt. Heeft iemand suggesties over welk horloge misschien wel een toevoeging tot mijn collectie kan zijn?

1 like

Snap hem niet, wil je nou een klok of horloge?

1 like

Mijn fout, horloge natuurlijk !

1 like

Hoi,

Welkom op het forum.
Ik kan je niet helpen in je zoektocht.
Ik weet wel dat het woord “klok” menig lid doet gruwelen :grin:

1 like

7 likes

Ok, dan zou ik voor een mooie Bulova Day Date gaan, die komen kwa uiterlijk het meeste in de buurt en zijn ook niet extreem duur.
Tot je de real deal kan betalen kan je het mooi daarmee doen.

1 like

Heb de topic titel aangepast. Een klok draag je niet om je pols.

:pray:

2 likes

Daar ben ik inderdaad al van op de hoogte gesteld en mijn welgemeende excuses hiervoor !

3 likes

Bedankt! Ziet er inderdaad goed uit.

Wat is het budget?
Citizen Day Date is ook een optie - ook niet al te duur…

Enig idee waar ik deze ook kan kopen?

Budget rond tot de 300-400

1 like

@Brick In plaats van iemand neerhalen om een woord, misschien een tip geven om het anders te doen zoals @Javato.

10 likes

Budget iets oprekken, een mooie bulova kost meestal rond de 500.
Is wel je beste optie

2 likes

Is moeilijk. De Bulova is altijd vintage, en voor dat geld heb je meestal een “trainwreck”. Venijn zit vaak in klunzig servicewerk m.b.t. het uurwerk.

Servicebeurt dus minimaal meecalculeren.

1 like

Blauwe gedeelte hier goed in de gaten houden, ze komen wel eens voorbij.
Wel meestal rond de 600/700 euro.

Op INSTA heb je ook een account (NL) die ze regelmatig mooi oplapt en verkoopt, kan die even niet vinden alleen.

Misschien dit wat voor je?
Ik heb gewoon even gegoogled

https://www.miinto.nl/p-26309826-specialty-watch?utm_source=Awin&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=Search+Engine+Marketing+Sweden+AB&awc=8365_1610485389_91664361d1c35177fb5786e52f5a23c2

1 like

Oh gut, dan meen je nie :upside_down_face:

Even ter correctie. Ik haal je niet neer.

Ik pas de topictitel aan voordat er nog meer commentaar komt.

Ik kan het ook wel weer terug aanpassen hoor, maar gegarandeerd dat je dan een topic krijgt dat volloopt met reacties die je wel neerhalen.

Good luck. Zeg het maar.

Nb deze emoticon :pray: staat er niet voor niks.

Je excuus voor je reactie stel ik op prijs. :beers:

14 likes

Citizen (quartz) valt in dat budget.
Orient Day Date heel misschien ook net - maar die heb ik nog niet zoveel op een president bracelet zien voorbijkomen, eerder op jubilee.
Misschien dat iemand de referentie kent?